2014. június 12., csütörtök

Egy beszélgetés 06.12.


Valami alakulóban van, mert egyre több ember tapasztal, lát, hall, álmodik olyan dolgokat, amik hasonlítanak az alábbiakhoz.  A beszélgetők kiléte itt nem fontos. Hangsúlyozom, ez csak egy! példa a sok közül!
Dombi Katalin






-Ma éjjel azt "láttam", hogy egy hologram, egy égi jel van az égen, aztán repülőket láttam, ami annak a kezdete, hogy az esemény hamarosan megtörténik.
Azon gondolkoztam ezt más is látta, vagy csak én?

- Nem láttam, de van egy üzenet, talán jelent valamit: Nemrégiben érkezett ez az égi üzenet 
 " Astar Kapitány vagyok!
Elindultak a hajóink! Az érkezés, valamikor a napokban fog megtörténni.
Legyetek felkészülve rá!
Sokan fogunk érkezni!
Kapszulához hasonló hajókkal leszünk láthatók.
Nem avatkozunk be a Földi dolgokba, de láthatóak leszünk mindenki számára.
A plejádiak lesznek az elsők, akik kapcsolatba lépnek veletek.
Nagy esemény lesz a Föld és a Ti életetekben is. Nyugtassátok meg az embereket, hogy a Föld csak egy játéktér. Az igazi hazátok, otthonotok a Csillagnemzettség valamelyik bolygója.Ti csak ide születtetek ezt a folyamatot segíteni, megélni. Minden ember szabadon döntötte el, hogy ide jön megtapasztalni. A változások ezzel fognak elkezdődni. Legyen otthonotokban két heti élelem tartalék. Többre nincs szükség! Az átálláshoz
ennyi idő szükséges. A hatalom nem tud majd mit tenni. Megnyitja a
" kapukat" a fejlődés előtt. Eljött az igazság órája. Örvendjetek, mert a rabság és szolgaság ideje lejárt itt a Földön is. Emlékezzetek vissza, milyen szabadnak lenni.
Szeressétek egymást, segítsétek őket az átállásban!
Fantasztikus lesz a Csillagtestvéreinkkel újra találkozni!
Öleléssel: Astar Kapitány
Legyetek üdvözölve az új világban! Éljen a Fény!"
Csatornázva: 2014.05.21. 05:00
Öleléssel: Mária Fehér


  • igen, ezt olvastam én is
    akkor figyeljünk ezerrel
  •  igen
  •  ilyent én is álmodtam, örültem nagyon, és kiabáltam, hogy: Kezdődik !!! Kezdődik. . és annyira jó érzés volt.....
  •  váljon valóra az álmod
  • az nagyon jó lenne...
  •  Nálam is álmomban jöttek. A helyszínt nem ismertem álmomban és nagyon sokan rohantunk egy tisztásra, mely fenyőkkel volt övezve. Hegyekben voltunk . Megjelent egy hatalmas űrhajó az égen és rengeteg ici-pici ablak nyílt ki az alján és gyönyörű fekete-fehér pici madarak repültek ki belőlük minden egyes emberhez és csőrükben mindenkinek vittek egy üzenetet fentről. Mire kinyitottam volna az üzenetet felébredtem. Majd eltelt pár nap és apukám hívott, hogy nem megyünk-e fel a Mátrába. Fontos! Amint egy még általam sosem látott településen kocsikáztunk végig, komolyan mondom az is belém fagyott. Megláttam a település végén ugyanazt a tisztást és a helyet. Eszméletlen hidegrázás 35 fokban és csak csurogtak a könnyeim......
  •  Remélem, hogy ezek jósló álmok és teljesülnek.
  •  Szívből hiszem! A torinói leplet is őriztem álmomban. Higgyétek el nem is nagyon tudok ezekről beszélni. Feldolgozom. A kislányom mindent "lát" és "tud", amit én álmomban kapok. Visszacsatol...hmmmm...
  •  nem semmi
  •  néha kifekszek, hogy ő mikről tud és megosztja velünk. ....és egyszerűen zsigerből tudom, hogy igazat szól a kis szája.
  •  a gyerekek őszinték az biztos
  •  annyira "öregember"....... mennyire erős és mennyire törékeny. Amikor megszületett és az anyukám meglátta, elsírta magát, hogy a gyerek hogyan NÉZ!!!! Ő aki soha nem mert hinni a teremtő és annak láthatatlan csodás világában és megnyilvánulásaiban, lerogyott egy 1 napos baba előtt, hogy olyan a tekintete és a figyelme, hogy nem tud szavakat rá találni, csak hallgatott és bámulta és néha szégyenkezett...nem felejtem
  •  kristálygyermek szerintem
  •  ...lassan ennek 7 éve és a szeme, a tekintete, a figyelme átható és óriási űr....és néha egy darab sz...nak érzem magam, hogy nem vagyok rá méltó, hogy eljött hozzánk....
  • de méltó vagy rá, különben nem téged választott volna
  •  az óvónők is úgy hívták, hogy angyalka és a ballagásán pénteken zokogtak mikor kilépett az ajtón...
  •  indigó vagyok...a bölcsek szerint, nem tudom, csak azt, hogy harcos vagyok, úttörő, aki üvölt a világba, hogy élni, élni hagyni, szabadság, SZER-ETET, gyógyítás, szépség, csodák, testvérek, igazság, ölelés!!!
  • én is ezt érzem, amit te, lehet, hogy én is az vagyok
  •  igen, az
     
     
     
     
     
     

1 megjegyzés:

  1. "Fantasztikus lesz a Csillagtestvéreinkkel újra találkozni!" ....nem tudok erre mit mondani...csak sírni....örömömben...., aztán hmm....hiszem - ha látom, DE .....majd meglátom - mert hiszem!
    Ho' oponopono

    VálaszTörlés