2014. december 4., csütörtök

A Fény győzelme közel van - Ashtar 12.04.

 

 

Most kell Mindent elengedni, ami fáj Nektek.
Tudjuk, hogy ez is nehéz feladat Számotokra, mert szerettek ragaszkodni a földi dolgokhoz. 
Pedig az Égben sokkal nagyobb Kegyelem és Öröm vár Rátok, mint itt a 3D-s világban.

 

Ashtar üzenete a Galaktikus Föderációtól: 

A Fény győzelme közel van

 (2014.dec.4.)

Kedvesem, Ashtar vagyok. Add át kérlek ezt az üzenetet, minden gyermeknek.
Ti rajtatok a sor. Manifesztáljátok pozitív gondolataitokat és megteremtitek az Új Jövőt. 
Tudjuk, hogy ez jelenlegi helyzetben nagyon nehéznek tűnik. Pedig valójában a legjobb úton haladtok a Fény felé.
Ne adjátok fel a küzdelmet! Legyetek bátrak és Szeretettel teliek. Tudjuk, hogy képesek vagytok Erre valamennyien. Ne hallgassatok az aljas hangokra, akik gyűlölettel teli üzeneteket és hamis, rossz információkat adnak át Nektek. Ez a sötétek utolsó, agyafúrt próbálkozásai, hogy ne keljen feladniuk a hatalmukat. De a Fény Erői, többé ezt már nem engedik. Bátorság és Szeretet a kulcsa, Mindennek. 
Bízunk Bennetek és tudjuk jól, hogy sikerrel jártok. Mert közelebb léptetek a megoldáshoz, a Fényhez és a Szeretethez. Itt Egyiptomra gondolok, és a közös Világ Fény Meditációra, mely teljes sikerrel járt. Nem adtátok fel a Reményt, így Ők sem lettek áldozatai a tüntetéseknek és erőszaknak. Egy szóval, nagyon ügyesek voltatok, Drága Szeretteink.
Most kell Mindent elengedni, ami fáj Nektek.
Tudjuk, hogy ez is nehéz feladat Számotokra, mert szerettek ragaszkodni a földi dolgokhoz. 
Pedig az Égben sokkal nagyobb Kegyelem és Öröm vár Rátok, mint itt a 3D-s világban. 
Ne feledjétek, Drága Szeretteink, hogy a Fény Győzelme közel van.
És senki és semmi nem állíthatja meg immár. 
Az Esemény hamarosan kezdetét veszi, ha Minden így halad tovább. Ügyesek vagytok. 
Legyetek Egységben és Legyetek Szeretetben. A Boldogság Veletek van, Mindig. 
Ashtar Sheran, a Nagy Űrflotta Parancsnoka.
Közvetítette: K.Klára / Közzétette: Sandal /www.fenyorveny.hu
(Az írást csak forrásmegjelöléssel lehet megosztani, változtatás nélkül!)
Ha tetszett a cikk, oszd meg ismerőseiddel is, vagy iratkozz fel a napi hírlevélre, hogy ne maradj le a friss hírekről!

26 megjegyzés:

  1. Mi van akkor,ha én nem szeretnék az égbe menni? Ha nekem jó ez a 3d élet? Mi van akkor, ha csak annyit szeretnék, ha ebbe a "silány" 3d-s testben akarok boldog lenni? Pitymallatkor feleni a természet hívó szavanak, a feleségemmel szeretkezni? A gyerekeimmel jatszani? Internetezni, jókat kajálni? Ezt nem lehetne megtenni a szíriuszi "újvilagképben"? Muszály felmenni az égbe ahhoz, nekem jó legyen?

    VálaszTörlés
  2. Teljesen igazad van... azt hiszem legtöbben ezt szeretnénk, csak sajnos a 3D nem erről szól, hanem a megpróbáltatásokról, a kemény "iskoláról"..
    Nagyon keveseknek adataik meg a fent említett álomszép élet itt a 3D-ben... többnyire -ha meg is kapjuk- egy idő után elvész... Itt gyűlölet és háború, igazságtalanság üti fel a fejét újra és újra. Erre van kitalálva a 3D a Teremtés által.
    Az 5D-t lehet Mennynek nevezni, de egyszerűbb csak másik dimenziónak ... ahol már nyugodtan megteheted amit fent kívántál... mert ott a sötétek nem akadályozhatnak meg benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul a 3D rezgése annyira alacsony, hogy a fenti álmok - melyek magas rezgésszintet igényelnek- eleve nem - vagy rendkívül nehezen- valósíthatók meg tartósan.

      Törlés
    2. Kedves Milly,

      Eredetileg sokkal több mindent akartam írni, egyfajta válaszként Imre írására, de rájöttem, hogy sok alja nem lenne annak, ha gyakorlatilag mesélnék magamról, és az eddigi életemről. Sokkal több mindent tudtam volna még mondani, kérdezni, de azok a kérdések az említett "élettörténet" nélkül, csak kekeckedésnek tűntek volna. Próbáltam én jó, kedves, és aranyos lenni, vagy hogy a Te szavaiddal éljek: emelni a rezgésszintemet. Ehhez még segítségem is volt, de ennek ellenére még annyit sem tudtam elérni, hogy rendesen megtanuljak meditálni. Nem ment nekem, és ez nem a segítőm hibája. Később mikor láttam, hogy gyakorlatilag semmi sem alakul úgy, ahogy írták, mondták, úgy éreztem, hogy egy nagy átverés, kamu ez az egész. Évekig nem is foglalkoztam semmilyen földönkívüli léttel,vagy egyéb dimenziókkal. Pár hónapja leltem meg a TE régi oldalad, majd onnan ezt, és egyéb más oldalakat, de már nem tudtam elfogulatlanul olvasni. Sajnos hajlok arra, hogy azt mondjam hülyítés az egész. Mondom mindezt úgy, hogy hittem. Nagyon hittem, és reménykedtem.

      Olvaslak titeket, és értem miről írtok, de lassan már a szívem mélyén sem hiszem el. Imre nagyon szép, és nagyon jó dolgokat írt, de ott van az a fránya DE! Előre bocsájtom, amit írni fogok, nem személyeskedés, és sértés a részemről, csak galád módon Imre nevét használom példának, ezért elnézést kérek. Szóval: Imre leírt dolgokat, de ott van bennem, hogy ennek ellenére még is lehet, hogy ő az az ember, aki reggel siettében majd' lelök a mozgólépcsőről, csörtet mint a vaddisznó, pedig még a metró sincs bent az állomáson.
      Arra akarok kilyukadni, hogy úgy érzem (nagyon sok év internetes tapasztalata), hogy sokan csak prédikálják azt az ominózus vizet, miközben isszák azt a bizonyos bort. Ezeket én látom nap, mint nap, és átélem. Mond hát meg nekem, az ilyen emberekkel mi lesz a szép új világban? Mi lesz az apámmal aki pokollá tette a gyerekkoromat a folyamatos ivásával, kínzásaival? Vele mi lesz? Tudod én a saját mérlegemmel mérem önnön jóságomat. Húzok magamnak egy strigulát a jó oldalra minden alkalommal, mikor a lökdösődő, nagyszájú nyomorultaknak nem verek le egy sallert, és húztam egy strigulát azért is, mikor nem döftem az apámba a kést, mikor túlfeszítette a húrt.
      Ti mondjátok, hogy jónak kell lenni, és szeretni. Nekem az nem megy. Az apám iránt olyan mély a gyűlöletem, hogy már bukik a mutatvány. Erre már csak hab a tortán, hogy embertársaim többségétől masszív undorom van. Egyszerűen nekem nem megy, hogy szeressem embertársaim. Ők eltűrnek engem, én is eltűröm őket. Szeretem azokat, akik méltóak arra, hogy szeressék őket. Pontosabban: méltóak arra, hogy ÉN szeressem őket.

      Mint embertársaimnak, nekem is sok van a hátam mögött. Sok jó, és rossz. Bár nem vagyok öreg (40) még is vannak napok, amikor fáradtnak érzem magam, mintha száz éves lennék. Nem akarok én már sok dolgot, csak nyugalmat, csendet, és békességet.

      Talán sok minden nem jön át a gondolataimból, de a lényeg benne van. Olvaslak titeket, hátha visszatér a remény belém (bár a pofára esés fájt anno). Egy biztos, megkeresem a régi blogspotos loginom, vagy csinálok újat. Az könnyebb, mint megtanulni meditálni:)

      Törlés
    3. Látom a következő szösszenetemet már nem akartad megjelentetni....Pedig abban lett volna a lényeg, amire válaszolni keltett volna. Nincsenek válaszaitok a kérdezőknek, elvette az eszeteket az a qrva jó rezgésszint.....Nos, akkor ezennel téged is leírtalak, mint azt a gagyi újvilágtudatot. Sok sikert, kellemes csalódást nektek.

      Törlés
    4. Melyik szösszenetre gondolsz? Én mindet közzétettem, kivéve egy teljesen angol nyelvű spamot.

      Törlés
    5. Mindenki azt választ amit akar, mindenkinek megvan a szabad választáshoz a joga. Sok sikert !

      Törlés
    6. Teljesen lényegtelen már, feleslegesen nem irom le még egyszer. Hajlottam arra, hogy higyjek nektek újra...
      Mert "hivő" voltam....régen. Hajlottam meg arra is, hogy Magam is Fulford igazát bizonyítsam, mert vannak történések, amiben igaza volt.....mindez már lényegtelen.

      Törlés
    7. Névtelen2014. december 5. 6:57 nem fogsz menybe menni,mert a Föld a kedves idegenek által le van zárva egy hálóval,egy karanténban vagyunk magyarán nem fogsz felemelkedni! Továbbá semmit sem tesznek ennek a karanténnak a feloldásával mert pont nem érdekli őket hogy mi folyik itt a Földön.Sőt az sincs kizárva hogy ő miattuk szűntek meg 1975-ben az űrutazás és annak minden terve! Mert hogy véletlenül se tudjunk kimenni a karanténból,ne hogy a holdon dögölj meg!

      Törlés
  3. Ezt a 3D-t nem értem,most mi az hogy felmentek az égbe? Szellem leszek vagy mi? Nem lesz testem meg semmim? Vagy a következő dimenzió mondjuk 4 vagy 5D-ben is lesz testem,csak nem lesznek háborúk meg ilyenek?
    Na meg azzal mi van,ha én gonosz akarok lenni? Nagyon erőltetésnek érzem ezt,hogy mindenképp jó legyél mert különben...Minden esetre egy űrhajón szívesen élnék :D Csak sajnos ezekkel a szövegekkel az a baj,hogy már 2 éve ezeket írják más szavakkal,már jövünk jó úton haladtok minden klappol stb... Bár arra kíváncsi vagyok,mit mondanának arra hogy én 3D-ben szeretnék maradni :D

    VálaszTörlés
  4. Mi adatik meg keveseknek? Konkrétan amit felsorolt bárki elérheti,és sok pénz sem kel hozzá.Szeretkezni,internetezni,jászani,enni ezeket mind megtehetem most is,és nem vagyok gazdag.

    VálaszTörlés
  5. Kedves "Névtelen 2014. december 5. 6:57", azért szeretnél még itt maradni, mert még nem tudod, hogy milyen jó ott (5D, és feljebb).

    VálaszTörlés
  6. A BEAVATÁS UTOLSÓ LÉPÉSEI AZ ÖTÖDIK DIMENZIÓBA VALÓ VÉGSŐ BEBOCSÁTÁSHOZ (ADAMA ÉS AHNAHMAR)

    http://www.fenyorveny.hu/2014/12/a-beavatas-utolso-lepesei-az-otodik.html

    VálaszTörlés
  7. Rejtélyes humanoid alakot fotózott a Mars Curiosity, amint a marsjáró fölé hajol

    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2014/12/rejtelyes-humanoid-alakot-fotozott-mars.html#.VIN9uNKG_ko

    VálaszTörlés
  8. NSA adatokat tesznek közzé az interneten az illuminátusok által elkövetett bűntettekről

    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2014/12/nsa-adatokat-tesznek-kozze-az.html#.VIOGaNKG_ko

    VálaszTörlés
  9. A Galaktikus Föderáció és a Spirituális Hierarchia Üzenete 2014. December 2.
    Sheldan Nidle által
    (a Galaktikus Föderációval való közvetlen összeköttetésen keresztül)
    10 Batz, 9 Yaxk’in, 11 Ik

    http://tudatvaltas.blogspot.hu/2014/12/a-galaktikus-foderacio-es-spiritualis_6.html

    VálaszTörlés
  10. Untwine interjúja Cobrával ( 2014.szeptember 30. )

    https://docs.google.com/document/d/1hkDO-UCaJJ14FX0yl2q0KYISQav4YY3K3JUqMu2cMvI/edit

    VálaszTörlés
  11. Először a gonosz pápa, majd a buta védelmi miniszter, most Netanjahu, majd a Bush klán következik

    http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2014/12/eloszor-gonosz-papa-majd-buta-vedelmi.html#.VId0E9KG_ko

    VálaszTörlés
  12. A Fidesz ördögi terve

    https://www.youtube.com/watch?v=FbNpCLmsov8

    VálaszTörlés
  13. Bocsánat, lehet hogy ez nem ide tartozik, de aki kedveli Cobrát annak hasznos:
    A korábbi - szept. 30-ai - Cobra-Untwine interjú magyarra fordítva: https://docs.google.com/document/d/1hkDO-UCaJJ14FX0yl2q0KYISQav4YY3K3JUqMu2cMvI/edit?usp=sharing

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok
    Nem akarom senki világhitét megrengetni. De a sötétség nem egyenlő a gonosszal ahogy a fény sem mindig túl jó. Ha az ember eltudja fogadni a rosszabbik énjét és ez ezáltal küzd csak akkor tud fejlődni. Ezért van ez világ is. Minden nap fejlődünk egy kicsit és sokaknak ment el a kedve az örökös várakozástól. Az emberek azt várnák hogy kapnak vmi jelet mint pl a kapcsolatfelvétel. De évek óta megy a halogatás. Jó a fény még nem érzi késznek az ídőt de így rengeteg embert vesztenek is..

    VálaszTörlés
  15. Így van,megértem hogy várni kell mire elérjük azt a szintet hogy készek legyünk,de azt az időt nem is szabad túllépni mert akkor emberek hitét vesztik el! Éngem már nem annyira érdekel az,ami ide ki van írva ugyan is háromnegyede hülyeség a negyede meg baromság vagy egyszerűen nem fog bekövetkezni! Ez sem fog!
    Hova várnak még? Olyan nehéz lenne feltörni a műholdjainkat és üzenni mondjuk a TV-n keresztül,nem is kellene túlbonyolítani! Bemutatkoznának aztán hagynák hogy a sajtó ezen rágodjon mondjuk 2 hétig,aztán pedig leszállhatnának és bemutatkoznának! Ennyi az egész,azt meg ne várják el hogy ne féljünk majd,vagy hogy mindenki higgyen bennük!

    VálaszTörlés
  16. Hülyítés az egész! Az Ezo könyvek csak úgy dőlnek a polcokról a boltokban majdnem a nevük is egyforma néhányaknak a szerzőnek.Semmi más nincs ebben az egészben mint üzlet de akkora mint a patika biznisz!
    Nézz körül mindenki ilyen olyan tanfolyamokat tart a mézés mázas szövegeivel aztán utána mocskosabbul viselkedik mint egy éhes kutya! Ha pénzről van szó akkor mindent mondanak,eladnak,hitegetnek,stb!
    Az emberek sohasem álltak ki saját magukért mert a pénz elveszi az eszüket azt a keveset is ami van! Senkit sem érdekel amiket itt vagy más oldalakon olvashatunk mert ha tele lenne az utca Ufo-kkal akkor is azt mondanák nekem mi jó abból kifejezést. Na tessék ez az ember mindenben a sz...os hasznát keresné!
    Már kipusztult néhány emberi faj a földön és szépen megy a mi civilizációnk is az felé azzal a különbséggel,hogy kevesebb időbe telik mint az előzőeknek.
    Az ember a legnagyobb kártevő a bolygón! Senkit és semmit sem tisztel beleértve saját magát sem mert annyit sem foglalkoznak sokan magukkal mint a macskák akik tisztogatják a szőrzetüket.Igen az ember mosakodik,stb de csak azért,hogy a munkájában ne legyen büdös.Ha büdösen lehetne menni oda akkor úgy mennének már azt is elhárítva maguktól.
    Angyaltanfolyam,stb...mutassanak olyan embert aki ego mentesen tudna ilyent tartani és nincs benne az anyagi vonzata!
    Igaza van sok hozzászólónak!

    VálaszTörlés
  17. Csak egy vélemény. A földönkívüli üzenetekről... Az ígérgetős dátumokról: - a jövő folyamatosan mozgásban van. Pl. Kryon is többször elmondja, hogy az előrejelzések csak "lehetségesek"!
    Más. A szövegekben ott van, hogy nekünk kell belülről (lelkünkből-szívünkből) változni, az hozhatja el a külső változásokat. Aki a külsőségekben óhajtja a változást, úgymint pénz-pénz-pénz... minél több élvezet, szex, ilyesmi, annak felesleges még ilyen oldalakat olvasni, mert még nem érti, nem érett rá. Teljesen egóból élni, meg spiritualitás, a kettő együtt nem fér össze.
    Várakozni nem kell semmire, teljesen felesleges energiapocsékolás. Figyelni kell, mást nem tehetünk, figyelni magunkra, tanulni a hibákból, (pl. hogyan élem meg az utálkozást, hogyan tudok "lejönni" róla és átalakítani mássá). Figyelni a többieket, hogyan tükrözik vissza azt, amit mi mutatunk magunkból. Aztán ami nem tetszik, azon próbálni változtatni, ez a fejlődés. Az egyén fejlődése, mely összeadódna a többiekével és.... szerintem így kezdődik a "felemelkedés".

    Idézet egy fenti kommentből:
    -Mi lesz az apámmal aki pokollá tette a gyerekkoromat a folyamatos ivásával, kínzásaival? Vele mi lesz? Tudod én a saját mérlegemmel mérem önnön jóságomat. Húzok magamnak egy strigulát a jó oldalra minden alkalommal, mikor a lökdösődő, nagyszájú nyomorultaknak nem verek le egy sallert, és húztam egy strigulát azért is, mikor nem döftem az apámba a kést, mikor túlfeszítette a húrt.
    Ti mondjátok, hogy jónak kell lenni, és szeretni. Nekem az nem megy. Az apám iránt olyan mély a gyűlöletem, hogy már bukik a mutatvány. Erre már csak hab a tortán, hogy embertársaim többségétől masszív undorom van. Egyszerűen nekem nem megy, hogy szeressem embertársaim. Ők eltűrnek engem, én is eltűröm őket. Szeretem azokat, akik méltóak arra, hogy szeressék őket. Pontosabban: méltóak arra, hogy ÉN szeressem őket.
    -
    Na, szerintem itt a baj... aki érti, érti. Félreértés ne essék, én is tanulni, tudásvágyból és okulni jövök erre az oldalra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ismeretlen.

      Idéztél tőlem, majd mondtál egy negatív véleményt. Nem tanultál semmit. Olvasd el a szemeddel, majd olvasd el a szíveddel, gondolatban éld át amit írtam.....Ha ebből sem érted, sajnálom. A békesség legyen veled.

      Törlés
  18. Igazad van. A jövő alaktalan így minden kis lépésünket formáljuk. Nem vagyok benne biztos hogy most jó lenne-e egy felemelkedés.Nem mindenki állna fény mellé...meg sokan nem is akarnának.Én nem ezekben az üzenetekben látom a kulcsot.. ezek nélkül is rátaláltam a hitemre és ez visz tovább nem a felemelkedés ígérete mert saját erőmből akarom megtenni és így erősebb leszek. A múltban is tudták hogy mi jön mégse tudták megváltoztatni a jövőt. Nem a fény a megoldás abból eleget láthattunk az inkvizíciókon, az egyensúly amire törekednünk kell mert a sötét sem természetellenes. Tükröt tart eléd hogy mi nem akarsz lenni, a félelmek megakadályoznak benne hogy vakmerő legyél, elrejt az óvatlan szemek elől,és tudja hogy ha kitárod a karjaidat nem biztos hogy ölelést kapsz vissza. Szeretném leszögezni hogy nem jelent egyet a gonoszsággal. Az éjszaka a csillagokat nézem amik belevilágítanak a sötétbe és tökéletes összhangban vannak. Napról-napra törekednünk kell a belső fény tisztítására. Már elfogadtam hogy nagy valószínűséggel nem jön felemelkedés így megtanultam örülni az apró örömöknek akkor is ha rossz volt közben. Nem tudjuk az egész emberiséget megmenteni de talán magunkat igen.

    VálaszTörlés