2014. december 29., hétfő

Tapasztalatok- 2014 december


Összegyűjtöttem néhány személyes tapasztalat leírását.  Talán segít azoknak, akik még mindig nem érzik, nem látják  a jó irányban történő változást. Ezzel kívánok egy igazán szép, boldog Új Évet, Új Életet mindenkinek!





"Pár napja, különleges dolog történt velem. Délután a kályha előtt pihengettem, lehunyt szemmel. A meleg miatt egészen ellazultam. Engedtem, hogy áradjanak a gondolataim.
10 perc leforgása alatt egészen mély, éber álom szerű állapotba kerültem.
A régi általános iskolám folyosóján voltam. Sok-sok plejádi ember, férfi és nő volt ott, akik kisebb-nagyobb csoportokba verődve beszélgettek a földi emberekkel. A felszabadultság és megilletődöttség hangulata vegyült a légkörben. Nem tudtam, melyik csoporthoz tudnék becsatlakozni, ezért leültem egy padra. És csak néztem Őket, hosszú percekig. Egyszer csak oda lépett hozzám egy magas, plejádi hölgy. Felemelt a padról és egyszerűen megölelt. Nem szólt hozzám és én sem Ő hozzá. Sokáig így maradtunk, ölelkezve. Utána rámmosolygott és elsétált. Nem sokára egy plejádi férfi lépett oda hozzám, aki szintén megölelt, majd oda vezetett a többiekhez.
A többit sajnos nem tudtam átélni. De azt hiszem, hogy ez a... látomás nagyon jó jel. " Klára





"Én is azt álmodtam, hogy elkezdődött. Tanításra gyűltünk össze többen." Károly




"Emberek! Megálmodtam a jövőt..)
Volt egy álmom amiben egy katasztrófa közeledett, mint a katasztrófa filmekben, özönvíz, földrengés, dőlt össze minden a láthatáron...az erkélyről néztem és anyámnak akartam szólni de nem jött ki szó a számon (ahogy ez az álmokban szokott lenni néha hogy nem tudunk pl menni, beszélni stb pedig nagyon szeretnénk...). Szóval anyámnak akartam jelezni és úgy láttam nem lesz nagy vész mert nem ér el hozzánk a katasztrófa. Nem izgultam nagyon. Majd végre nagy nehezen anyám is észrevette mi közeleg a láthatáron.. és mondom neki hát ezt akarom mutatni..! De ekkor mégiscsak közelebb jött felénk a földrengés-özönvíz stb, összedőltek a házak mindenhol ahogy tarolt..annyira közel jött és olyan gyorsan, hogy már csak arra maradt időm, hogy akkor átöleljem anyám és megvárjuk hogy jön a vég..mert már csak másodpercek lehettek hátra..
És ebben a pillanatban, hirtelen keletkezett egy út a romok közt ahol emberek ezrei vonultak fel fehér zászlóval a kezükben és mindenki örvendezett, valahogy megállt a katasztrófa, mi sem haltunk meg (talán) és mi is nagyon örvendeztünk annak a valaminek (igazából nem tudom minek, nem konkrétan annak, hogy nem sodort el a földrengés)..majd rá pár másodpercre a fenti emeletről az öröm kezdetekor jönnek le sietve az öcsém és a kisfiam is akik szintén örülnek velünk meg a többiekkel és ( számomra meglepetésként) apám is jön az öcsémékkel akin szintén örömöt látok, ez ritka az ő esetében mert életében kevésszer láttam így...(ugyanis ő már meghalt).

Hát gondoltam passzol ide kicsit ez az álom, ahogy várjuk a nagy felszabadulást...
Kellemes karácsonyt! :)" aoliver




"Pedig nagy csodákat láttam most a napforduló idején, nem hiszem el, hogy nem veszitek észre. Micsoda fények és színek voltak az elmúlt napokban!!! Villámlás, égdörgés. Különös szélvihar, ami nem olyan volt mint máskor!! Jelek az égen. Húgomék az Azori szigetek egyikén laknak és különös,nem szokványos "szelíd földrengésekről" számolnak be, mintha a Föld vajúdna. Másképp telik az idő,és a hangok is mások, többen mondják nem az én fülemmel van a baj! Hagyjátok abba az önsajnálatot, hisztit és csak nézzetek körül!!! Ne itt a neten, hanem lecsendesedve szemléljétek meg mi történik...Elképesztő! Elképesztő! Bár csak mindannyian Látnátok!! "  Mária



"Csatlakozom Máriához. Nap-mint nap csodákat tapasztalok.
Napfény-színek-mennydörgés-villámlás-tavaszi meleg-szeretetáradás...kedves emberek-önzetlenség, segítőkészség- szerencse-szerelem.. stb.
Családomban nyílnak, csodásan változnak az emberek ... a harag és hiszti eltűnik.. szeretet, kedvesség lép helyébe...
Mindezt azok érzékelik, akik nyitottak rá...akik nincsenek lezárva a fájdalom, a félelem és harag által...akik maguk is a Fény, az Új Világ kiáradására és megteremtésére vannak hangolódva."  Milly





"Még egy csodás élményt meg kell osztanom Veletek, Kedveseim!
Ma délután, a jó meleg kályha előtt ülve, elvégeztem a Cobra-féle meditációt. Mikor is kérte, hogy vizualizáljuk magunkban, hogy Számunkra milyen lenne a világ, 30 nappal, az Esemény után. Csodálatos dolgokat láttam.

Mikor reggel felébredek, a falunkban ( mert Én falusi vagyok ) nagy mozgalom kerekedik. Kinézek az ablakon, és látom, hogy sok-sok Plejádi Testvérünk, férfiak is és nők is nagy lendülettel járják az utcát, ahol a házunk van. Én gyorsan rendbe szedem magam, és kiszaladok hozzájuk. Követem Őket. Lehetnek vagy nyolcvanan, vagy talán még többen is.Mikor odaérek hozzájuk, páran megölelgetnek, páran integetnek, páran szeretetteljesen megfogják a kezem és mennek tovább. Kérik, hogy kísérjem Őket. Ahogy haladunk, folyamatosan integetnek és köszönnek az arra járóknak. Az emberek, mind le vannak döbbenve, vagy az örömtől sírnak. A csoport most bekanyarodik az általános iskola kapuján, és az épület felé veszi az irányt. Én mutatom meg Nekik, hogy merre van a bejárat. Belépnek rajta és megérkeznek az aulába. Az aulában már vár egy osztály, csupa 10-12 év körüli gyermek. Termekből hozott székeken ülnek, egy kupacban. Mellettük, sorban padok vannak elhelyezve, azokon foglalnak helyet Plejádi testvéreink. A portás néni kihajol kis portás kuckójából, és izgatottan kérdezget, hogy mi is lesz itt.
Az osztály előtt egy pódium áll, mikrofonnal és egy laptoppal felszerelve. A pódium mögött egy fehér vetítő vászon van felhúzva.
Egy magas, sudár, szőke hölgy lép a pódium mögé, és szeretetteljesen mosolyog a megilletődött arcokra. Kezében valamilyen... nem is tudom...valami Földön túli pendrive van, amit bedug a laptopba. A vetítő vászon előtt megjelenik egy hologram. A Naprendszerünket ábrázolja, ha jól láttam. Pár gombnyomással, ráközelít a Földre, és feltárja benne Belső Földet. A gyerekek mind gyönyörködve felsóhajtanak. A hölgy megmutatja a Föld magját.
Magyarul, tanórát tart a gyerkőcöknek.
A többi Plejádi "hallgató" időről időre, szeretetteljesen felkuncog a gyerekek őszinte reakcióit látván.

Hirtelen átvált a kép, és egy híradó jelenik meg, ahol a hírbemondó hölgy elmeséli, hogy folyamatosan jelennek meg újabb és újabb Fényhajók. És nem ám olyan távolról, mint általában. Rendesen, közelről. A kamerák, minden egyes pillanatot megörökítenek.
Mindenkinek ajánlom ezt a meditációt. Kívánom, hogy Ti is csodás dolgokat lássatok.
Szeretet és Áldás!" Klára





"Sziasztok! Van valami a levegőben, mert ilyen békés, áldott, szeretet teljes karácsonyom még nem volt. 24-én nagyon szép napos idő volt és nagyon szép volt az égbolt, felhő és vegyi csik nélkül. Ráadásul este legalább 20 fényhajó jelent meg, különös alakzatban. 3 függőleges pont volt volt látható és később az egyik elmozdult. Békés karácsonyt mindenkinek." Gabriella





"A Karácsonyi "ajándék", amit most kaptunk egy SZERETETBUROK, ami körbeöleli a Földet néhány napig. (Ezt érzékeli, aki békét, nyugalmat érez.) Ez volt az eredeti cél most, és nem több. De ez olyan minőség, ami nagyon rég óta nem juthatott el a Földre (ilyen közelségre). És bölcsebb dolog mindig a jelenre figyelni és" kihozni belőle a legtöbbet", mert nehéz idők vannak még előttünk.....Tehát abból kell "dolgoznunk", amink van (ami most már NEM KEVÉS, és folyamatosan nő), de azt nagyon! Ebben a szellemben lehet igazán gyarapodni, és mások hasznára lenni. Kívánom, hogy legyen hozzá erőtök és kitartásotok!" Kati K.





" A legfontosabb dolog a HIT. Mert csak így sikerülhet....Isteni Áldás"  Zsolt






... és itt az említett meditáció... szerintem megéri kipróbálni.. vagy gyakorolni... ha tudunk ellazulni.. Javítás nélkül közlöm. (Milly)

" Ezt a reszt a Cobra Etheric Liberation csoport oldalarol masoltam ki amelyet Freddy Ground Crew tett kozze es ahol mellesleg en is csoport tag vagyok...
Gizaba,Cobra be vezetett minket egy egyedi es egy nagyon mely meditacioba, Ahogy vezetett minket arra kert,hogy kepzeljuk el es erezzuk magunkat 30 nappal az esemeny megrtortente utan, felsorolom a lepeseket:
- Csukd be a szemed, nyugtastd meg az elmed, tested es az erzelmeidet,
- Hol ebrednel fel 30 nappal az esemeny utan? Mi van korulotted?
Mit erzel?
-Ahogy szeretned az uj napod, gondold el mit csinalnal es hova mennel?
Nagyon fontos,hogy mely meditativ allapotba legyel,ez nagy mertekben felgyorsitja a megnyilvanulasi folyamatot, Cobra elmagyarazta azt,hogy itt az ido es ido van megosztani masokkal ezt a meditaciot, kerlek oszd meg a tapasztalatod....Isteni Aldas"   Zsolt








A spirituális átalakulás már géppel is kimérhető, mely egy Ukrán találmány 1.55 percnél látható a videón.
http://amivilagunk11-12.blogspot.hu/2014/12/miert-labadozik-aki-gyogyul-born.html










10 megjegyzés:

  1. Ellenőrizhetetlen hozzászólásom az oldaladról....Nem bizonyít semmit.

    VálaszTörlés
  2. Hát éngem ezzel nem tudtatok meghatni meg elhitetni sem! Nekem bizonyíték kell! Azt hogy álmodtam valami hülyeséget,még nem igaz! Amúgy is az álom olyan hogy mindig arról álmodik az ember,amit olvas vagy átél mikor ébren van,ha valaki olvassa az itteni leírásokat,nagy esélye rá hogy átéli,vagy nem.Én például soha sem álmodom vagy nem emlékszek rá,bár nem is baj,minden esetre ezzel nem tudjátok nekem elhitetni! Egy fényképes bizonyíték ami jó minőségű,esetleg látszik rajta az egyik ilyen lény,akkor azt mondom hogy jó,de nekem ennyi nem elég hogy "létezik hidd el"

    VálaszTörlés
  3. Valaki szeretne Neked bizonyítani vmit? Netán el akar hitetni Veled vmit? Vigyázz, védekezz! (Bár szerintem itt csupán csodálatosabbnál csodálatosabb élménybeszámolók vannak... talán tudod mit jelent az a kifejezés...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, el akarnak velem hitetni egy baromságot. Védekezzen a nyavaja. Hála a magasságos Istennek, az agybajt nem lehet elkapni. :PPPPPP

      Az élménybeszámolókhoz pedig annyit, hogy ember nincs aki ilyen kristálytisztán emlékszik az álma minden mozzanatára. Aki ezt állítja, HA-ZU-DIK!!!

      Törlés
    2. Nagyon érdekes, ebből a hozzászólásból kiderül, hogy az embereknek mennyire más a realitásuk a világról.. Erről a weboldalról lehet semmi sem igaz, csak képzelődés az egész, az álmok is csak butaságok, de hogy én amit az álmomról írtam az 100% , hogy ilyen kristálytisztán emlékszem rá..

      Ebből az következik számomra, hogy amit tök hülyeségnek tartunk innen olvasva még az is lehet, hogy igaz...

      Törlés
  4. Az Újvilágtudat legfrisebb bejegyzéséhez !!!/ Az amerikai dollár ismét arany fedezetü/ Hogyan engedhették a galaktikusok arról volt szó csak a sötétek letartóztatása útán lehet fedezetet kibocsájtani????? Súlyos hiba hogy lehet ez?????? Nem beszélve hogy lejebb azt olvassuk(B, Fulford) Egyes Pentagon források szerint Magyarországot piszkosbomba támadással fenyegetik mert hogy elkergettük a banksztereket stb... Jó kilátások Már nem vagyok hajlandó megosztani az és ismerösöket ,barátokat halálfélelemben tartani!!! Remélem Szelei Magdolna igazat mondott : Hogy a kárpátmedence Égi védelem alatt van!!! Láttunk ilyen am akció filmet amikor a boszniai jó ember hátizsákban viszi New Yorkba a piszkos bombát ! Isten irgalmazzon a magyarságnak!!!!! Még eggyet a világürben tartózkodó védelem honnan tudja meg hogy egy gazember hátizsákban viszi a piszkos nukleáris bombát! Vagy kijelentem hogy ez egynyári mese ! Vagy elkezdünk imádkozni!! Azt hiszem sokan fognak erre reagálni !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Íme Fulford, Cobra, és a hozzájuk hasonlóak munkájának eredménye. Egy hozzászóló, aki a nagy semmitől is pánikba esik.
      Javaslom ne osszál meg sok ilyet, mert az ismerőseid, barátaid megszűnnek ismerősnek, barátnak lenni, és tök egyedól maradsz, összezárva ezzel a rakás vélt félelemmel.

      Törlés
    2. Igazad van nem tudok nem reagálni a kétségbeesésedre, sajnálom, ne engedd hogy magával ragadjon ez a sok hír, ez a tény is elég sokkoló lesz, de remélem feldob egy kicsit.

      https://www.youtube.com/watch?v=BADT8mv_v1Q

      Szeretettel Azele

      Törlés
  5. Névtelen nemjöttél még rá,hogy egyik üzenetben írnak valamit a másikban már annak a cáfolata van üzenve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Heh....Névtelen nem jöttél még rá, hogy azért írtam, mert a nyilvánvaló, látható tényeket közöltem.

      Törlés