2014. február 27., csütörtök

Hatalmas UFO Olaszországban és Columbiában 02.14-17.


Ezt látták állítólag Argentínában és Chillében is!


Hatalmas UFO Olaszországban és Columbiában



Egy hatalmas méretű UFO-t észleltek Olaszországban, a Torinótól nem messze lévő Rivoli közelében. A fotók rendkívül érdekesek és figyelemre méltóak.

A szemtanú beszámolt a történésekről a Földközi Center nyomozóinak is, hogy mit is figyelt meg közel 23 órán keresztül. Azonban többen is látták a különös jelenséget, ketten pedig el is mesélték azt.


A felvételt készítő úriember, így nyilatkozott az esetről:
A képeket kompakt kamerámmal készítettem 2014 ferbruár 14-én, este 9 óra körül. Sikerült lefotóznom egy fényes jelenséget amit már három órája figyeltem Rivoliból. A képek egy, vagy akár több világító tárgyat ábrázolnak. Körülbelül este 20:35-től, 23 órán keresztül figyeltem őket, majd egyszerűen eltűntek.
Ahol én élek, mit mondtam Rivoliban, az UFO-t Észak-Északkeleti irányban figyeltem meg, pontosan ott, ahol a Caselle Torinesei repülőtere van. A terminál tőlem körülbelül 10 km-es légvonalban helyezkedik el. (Az alábbi képeken amiket készítettem a kifutópálya fényei is megfigyelhetők.)


ufu rivoli

Egy másik szemtanú elmondása szerint:
A fények szabad szemmel is láthatóak voltak, színük erősen fehérnek látszott, de ha a távcsővel tízszeres nagyítással ráközelítettem, a fények halványabbnak tűntek. Talán a fénytörés hatásai miatt, lehetséges hogy ezért több különböző színben volt látható.

uforivoli2

További beszámolója során hozzátette:
Az objektum a repülőtér felett, a hozzám közelebb lévő részén jelent meg, majd miután jobban belemerültem a megfigyelésbe, ezt követően a tárgy mintha folyamatosan távolodott volna a messzeségbe.
Természetesen fogalmam sincs a tárgy tényleges méretéről, nem tudom felmérni hogy milyen messze is lehetett a talajtól. A terület ahol élek, a tengerszinti magasságtól kb 350 méterre van, a Torinói reptér pedig 1000 méterrel alacsonyabban.

Ennek eredményét kiszámítva a tárgy becsült mérete, 400 vagy 500 méter között lehetett, vízszintes szemszögből nézve a magassága nem volt túl nagy.
Jól tájékozott vagyok a repülő eszközök minden fajtájával kapcsolatban, és repülési tapasztalataim is vannak, de nem tudom meghatározni pontosan a tárgy méretét, ami közben elég hosszú időn keresztül mozgott.
Az érdekes felvétel képelemző videója:

UFO/OVNI  2014  RIVOLI  ITALY 

 

Az egyik szempont ami lenyűgözte az UFO kutatókat pedig a következő. Ugyanis rendkívüli mód, hasonló jelenséget észleltek azon a felvételen, amit három nappal később, (02.17.)  a Madellini, Kolumbiai UFO kutatók filmeztek le. A vizsgálatok még folyamatban vannak és az eredményeket a további történések alapján fogják közzé tenni.

OVNI Gigante en Medellin Colombia◄ UFO Giant Over Colombia 17/02/2014 

beforeitsnews.com / paranormal.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése