2012. szeptember 12., szerda

A Fény Galaktikus Szövetségének csillaghajója -fotó



Ezt a bámulatos UFO-fotót, Pamela Johnson tette közzé 2012. szeptember 5-én a Facebookon, mely egy Tibet felett megörökített objektumot ábrázol. Az eredeti fotó a Weibo-n jelent meg.



 A Fény Galaktikus Szövetségének csillaghajója






Ehhez a képhez nagyon sok szkeptikus megjegyzés érkezett a facebookon.

Én pedig élő tanú vagyok. Láttam csészealjakat nem is egyet és nem is egyszer. A saját szememmel. Bár nem pont ilyeneket. De a lényeg az volt, hogy aki velünk volt, és mutattuk neki az égen, az azt mondta, hogy látom, látom, de nem hiszem.... 

Ennyit arról, hogy ha a saját szemükkel látják, akkor majd...Szerintem akkor se fogják elhinni, mert nem akarják elengedni a régi beidegződött gondolkodásmódot!

Szerintem ezen a fotón a Fény Galaktikus Szövetségének csillaghajója van. Tudom, hogy csak akkor fogja elhinni a többség, ha majd a tévébemondó és a hírlapok is ezt fogják állítani. Mert ugye a  tévé, az újság mindig az igazságot közvetíti..... meg a tudósok és politikusok is mindig az igazat mondják.... Ugye? 
Vagy mégsem? 

Szerencsére új világ van kialakulóban, mert a vak is látja, hogy a mostani már tarthatatlan. Sajnos a sok vadiúj dolog sokkolni fogja azokat, akik ragaszkodnak a régihez.

Írta 
Dombi Katalin
Mily



3 megjegyzés:

  1. Én is úgy jártam, hogy legjobb barátom már érdeklődött, hogy mi ez a nagy változás az életemben.
    Úgy készültem, hogy megkértem a Galaktikus Tesókat: Mutassanak már meg pár hajót, hogy lássa ő is és ne csak a semmibe beszéljek. (Persze nem pont így és ilyen hangnemben)
    10 Perc leforgása alatt 4 hajót láttunk.
    A 2. hajó bement egy felhő mögé, majd akkora fényességgel ragyogta át a felhőt, egyenesen felénk, hogy a barátom csak tátotta a száját.

    Eltelt pár nap és már szkeptikus. :D
    Hát én megtettem amit tudtam, csak meg ne lepődjön pár hónap múlva. :)

    VálaszTörlés
  2. Alig várjuk, hogy sokkoljon a sok vadiúj dolog! \o/

    VálaszTörlés
  3. Érzem, hogy itt vagytok, de azért kedves Galaktikus testvérek szeretném látni a hajóitokat!

    VálaszTörlés