2012. szeptember 2., vasárnap

Ingyen energia mindenki számára - A Keshe Alapítvány átnyújtja nekünk..


Keshe Environment technology



Keshe Energy technology


  Keshe Health Technology

Keshe Materials technology

Keshe Nano technology

  Szeptemberben három nyilvános előadásban mutatják be azt az új technológiát, ami teljesen meg fogja változtatni életünket.

 

  Ingyen energia mindenki számára 

- A Keshe Alapítvány bemutató videója

 

 

Betartották az ígéretüket.

Most tették föl ezt a videót.

Ingyen adják át a technológiát mindenkinek.

Kérnünk kell a mi országunknak is!

Osszátok! Ez nem kamu.


Higgyetek a szebb új élet lehetőségében!

Most.

Mindenkinek tudnia kell.

  
 Három előadás lesz: 

szeptember 6
szeptember 21
szeptember 29
!!!



Keshe Space technology

6 megjegyzés:

  1. A mai napon számomra ez a legkellemesebb és legnagyszerűbb hír, boldog vagyok hogy ezen technológiák tényleg bevezetésre kerülnek szépen lassan. (Béke és Harmónia legyen mindannyiunkkal♥)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz. A Fény útját járjuk, és szépen haladunk.
    Mily

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök neki hiszen pár hónappal ezelőtt csillagtestvéreink pont erről beszéltek.És most megvalósulhat de össze kell fognunk!Épp most tettem fel a facebook-ra és rendszeresen töltögetek fel erről az oldalról is információkat de nem akad követőm sajnos:( A gyerekeim pedig szégyenlik a dolgot.De még nem töröltek ki és ez is nagy szó:))További szép napot:)

    VálaszTörlés
  4. Az én ismerőseim se lájkolták, és csak egy megosztás volt. Ez van. A gyerekeimnek is elküldtem, jobb esetben... csak nem reagálnak majd rá... Nem baj. Nem hisz az ilyesmiben a többség, mert nem illik bele az eddigi világképükbe. Ők kissé meg fognak sajnos zakkanni a sok változástól. Nekünk éppen ezért folytatni kell a munkát. Terjeszteni és terjeszteni. Fél szemmel azért látják, fél füllel hallják, és az elkezd bennük dolgozni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem is hülyének néznek de 1 év alatt már van olyan ismerős aki elolvassa és visszajelez

      Törlés
  5. Az a jó, hogy míg olvastam a hozzászólásokat, azok FÉNY-ben fürdenek.
    :-)

    VálaszTörlés