2013. április 6., szombat

Mike Quinseytől, SaLuSa csatornázójától 04.06.

Hajaj...kívánok mielőbbi gyógyulást én is! /DK

Kedves Olvasók!
Sajnos rossz hírek érkeztek Mike Quinseytől, SaLuSa csatornázójától, egy darabig sajnos le kell mondanunk az általa közvetített üzenetekről.
Sok erőt, egészséget és kitartást kívánunk Neked kedves Mike, gyógyulj meg! S.
mikequinseyÜdv Barátaim!
Az állapotomra való tekintettel úgy döntöttem, hogy leállítom az üzenetek küldését, amíg biztos nem vagyok benne, hogy felgyógyultam a betegségemből. Agyinfarktust kaptam, mely károsította az emlékezetemet és ezért a leírás (az üzenetek begépelése) is csak lassan és nehézkesen megy. Ha teljes mértékben felépülök, remélem, újra neki foghatok az üzeneteknek; de addig is a rádióprogramomat legalább folytatni fogom, hacsak nem érzékelem ott is a nehézségeket. Remélem, hogy idővel újra visszatérhetek a normális énemhez. Csak az idő mutatja meg, milyen lépéseket lehet megtenni. Köszönöm a támogatásotokat és hogy kiálltok mellettem; ezt nagyra értékelem. Remélem, hogy képes leszek visszatérni és részemet hozzáadni a FÉNY végérvényes visszatéréséhez és mindenek felett álló győzelméhez.
SZERETETTEL és FÉNNYEL
Mike Quinsey
Forrás: Mike Quinsey “személyes megjegyzés”
kristalyhang | 2013-04-06 - 14:31 | Címkék: Mike Quinsey | Kategóriák: SaLuSa | URL: http://wp.me/p2FH9O-p2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése