2012. augusztus 8., szerda

A csodás orgonit


Egyszerű és örökké tartó csoda: az orgonit


Az orgonit Wilhelm Reich orgon-energiával kapcsolatos kutatásain alapul. 

Összetevői: polieszter gyanta és alumínium- vagy más fémforgács nagyjából 50-50%-os keverékében egy kisebb darab kvarckristály. 

Ezt a három összetevőt beszerezve bárki könnyedén készíthet otthon orgonitet. A műgyanta szilárdulás közben valamelyest összezsugorodik, ezáltal a belül lévő kvarckristályra állandó nyomást gyakorol. 

Az orgonit a környezetében előforduló természetellenes és életformákra káros energiákat alakítja át pozitív (élet-)energiává. 

Az orgonit nem (csak) eliminálja a káros energiákat, hanem pozitív (élet-)energiává alakítja azt, ebből a szempontból valamilyen természetellenes energia jelenléte esetében az orgonit hatásosabb, mintha nem lenne éppen ott semmiféle átalakítandó káros energia, amely esetben az orgonit se csinál semmit. 

Az orgonit nem merül ki, és örökké használható. Magát a rádió-, tévé-, mobil stb adást nem zavarja, csupán annak káros hatásait alakítja éltető energiává.

        TB (=tower buster)

Ezen az oldalon a TB (=tower buster) nevű, muffinformájú orgonit otthoni készítéséhez adok tanácsokat, saját tapasztalataim alapján. Bár a TB alapvetően muffin alakú, tetszés szerint bármilyen formájú és nagyságú orgoniteket készíthetünk, attól függően, hogy majd mire akarjuk használni. Ha általános használatra szánjuk, válasszuk a muffin formát.
Ezenkívül idegen nyelven is beszélő olvasóimnak ajánlom még ezeket a kitűnő képes leírásokat tartalmazó oldalakat németül és angolul.


*

Forrás: http://orgonitneked.info/2010/08/27/hello-world/

*

Szilfek: a bizonyíték

A szilfek jellegzetes, fátyol- illetve tollpiheszerű felhők különböző kisebb-nagyobb méretű alakzatokban. Gyakran mutatkoznak az eleve jó, ill. helyreállított energiájú területek felett. Az orgonit-elhelyező (=gifter) számára ilymódon a szilfek megjelenése egy orgonittal újonnan lefedett terület fölött egyfajta visszajelzést nyújt, hogy a terület energiájának feljavítása sikerrel járt.

 Sokan úgy gondolják, hogy a szilfek a jó oldalhoz tartozó túlvilági lények, akik ezekben az összetéveszthetetlen felhőformákban megjelenve köszönik meg a munkánkat ill. bátorítanak és ösztönöznek. Egyik gifter ismerősöm csinált egy weboldalt külön a világszerte fotózott szilfek bemutatására, itt rengeteg kép látható.

Ne várjuk el, hogy ha újonnan elhelyeztünk egy adag orgonitet addig szűz területen, a szilfek automatikusan azonnal megjelennek. Ha eleve borult az idő, zuhog az eső, vagy éjjel koromsötét van, akkor a szilfek valószínűleg eleve nem mutatkoznak. Érdekes, hogy máskor mulatságos módon szinte gondolatban oldalbaböknek, hogy hé, itt vagyunk, nézzél meg minket!

 Ezt saját magam tapasztaltam, mikor legelőször helyeztem el 6 db TB-t egy több mobil- és más gyanús antennák által igencsak besugárzott területen, ez lakásom közelében történt, kb. 1-2 km-re, és néhány órával azután, hogy elhelyeztem a TB-ket, hirtelen késztetést éreztem, hogy kimenjek az erkélyre, és “véletlenül” az égre tekintve meglepetten láttam, hogy néhány szilf úszik az egyébként kék égen (aznap derült idő volt, és nappal, tehát megfelelő körülmények a szilfek megjelenéséhez), pont afölött a terület fölött, ahol pár órával korábban elhelyeztem az orgoniteket. Először nem is akartam elhinni, hogy valóban szilfeket látok, hiszen addig még nem volt ilyen élményem, ezért gyorsan csináltam néhány képet a mobiltelefonommal, és elküldtem egyik gifter ismerősömnek, hogy ezek csak nem szilfek??? Amire azt válaszolta az illető, hogy igen! Az egyik kép ezekről a “beavató” szilfekről a fejlécen látható. Megmagyarázhatatlan örömet éreztem, és még sokáig nevetgéltem utána, ahogy a feltörő öröm kibuggyant, és nem lehetett visszaszorítani. Kívánom mindenkinek, hogy ezt a csodálatos élményt megtapasztalja.

Néhány szilf a saját gyűjteményemből (néhány képen frissen permetezett chemtrail is látható, amelyeken a szilfek rögtön dolgozni kezdenek):
A szilfek mutatkozása kitűnő visszajelzés arra, hogy az orgonit elhelyezése, és ezáltal az adott terület energiájának helyreállítása sikeres volt.
Ezenkívül energiaszenzitív egyének kézbevéve ill. tenyerükön tartva egy orgonitdarabot, kifejezetten érezhetik az orgonitból áradó energiát, és azt is észreveszik, hogy adott terület energiája jó vagy rossz. Én nem vagyok az energiára érzékeny, viszont a következő konkrét tapasztalataimról beszámolhatok. Ezek kétségtelenül bizonyítják számomra az orgonit hatásosságát:
  1. szilfek rendszeres jelenléte az orgonittal lefedett területek fölött
  2. elképesztően kellemes atmoszféra otthon a lakásomban (ahol a készített orgoniteket tárolom, és ez jelentős mennyiség)
  3. a havi elektromos áram számla 10-20%-os csökkenése
  4. a macskáim szinte állandóan eufóriában vannak :)
  5. és ami a legmeggyőzőbb volt számomra, a mobiltelefonom! Ezt kicsit bővebben elmagyarázom. Az orgonites korszakom előtt képtelen voltam hosszabb ideig a zsebemben tartani a mobiltelefonomat. Nagyon kellemetlen, irritáló érzést váltott ki a mobiltelefon testemhez közel tartása hosszabb ideig, ugyanez történt egy biztonsági adóvevővel, amit munkám során egyszer egész nap a derekamon kellett viselnem, tehát nem csak beképzeltem magamnak. Az adóvevőtől erősen meg is fájdult a derekam a műszak végére. Ezzel szemben miután rátettem egy kisebb méretű, saját készítésű orgonitdarabot a mobiltelefonomra, 100%-osan megszűnt mindenféle kellemetlen érzés. Ezt elképesztőnek találtam. Azóta nemhogy nem kellemetlen a mobiltelefon zsebemben való tartása, el is felejtem, hogy ott van :) Ez számomra tökéletesen bizonyítja, hogy az orgonit valóban működik, és csupán egy kis darab a mobiltelefonomat mini életenergia-generátorrá változtatta.
Ezenkívül fontos megemlíteni itt, hogy permetezett (=chemtrail) területek orgonittal való lefedése után sokszor azt vesszük észre, hogy újult erővel folyik a permetezés, ami újabb visszajelzés, hogy a munkánk sikerrel járt, ugyanis a fokozott permetezéssel próbálja ”a másik oldal” a térképen keletkezett jó energiájú lyukakat lefedni. Persze ezzel csak maguk ellen dolgoznak, mert mivel az orgonit a térségbe juttatott káros energiákat alakítja jóvá, ezért több negatív energia bejuttatása több pozitív energia generálását eredményezi.
Az orgonit elhelyezése magát a permetezést nem állítja meg, viszont hatástalanítja annak a különböző, életformákat károsító hatásait. A permetezett chemtrailek hamar eloszlanak, illetve sokszor eleve nem is kezdenek szétterjedni, majd gyakran láthatjuk, hogy a szilfek segítenek a permetet eloszlatni. Ezért senkit se nyugtalanítson a hirtelen fokozottabb permetezés, egy idő múlva feladják, és visszatérnek az eredeti mértékre (ami már az orgonitnak köszönhetően egyébként is hatástalan - haha).

*
Forrás: http://orgonitneked.info/szilfek/  


Megjegyzésem: Nekem is feltűntek már hasonló felhők, és azt is észrevettem, hogy a vegyicsíkok körül is vannak. Nem tudtam mire vélni. Nekem nincs orgonitom, én csak meditálok, úgy látszik az is jó hatású a kis bakonyi faluban. De azért szeretnék én is egy ilyet. És jó lenne tudni, mekkora kell egy bizonyos terület lefedéséhez.
DK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése