2015. január 6., kedd

TE MA MÁR.....MÁS EMBER VAGY 2015.január


Gondolkoztam, melyik blogomra tegyem.. végül úgy döntöttem ide... mert az itteni olvasók közül sokan nem tudják, mi is zajlik valójában itt... a Földön... itt és most... Bár sejtem, hogy többektől kapok majd ezért... de nem bánom..
Milly




TE MA MÁR.....MÁS EMBER VAGY 
" AMI SZINTÉN MÁS MA - AZ ÚJ VILÁGOD ENERGIÁITÓL ÉLET-ENERGIÁDTÓL-TEREMTŐ ENERGIÁDTÓL ! Míg régen régi tanokat követtek sokan ..hogy kapcsolatba léphessenek más létező világok lényeivel...akár Angyalok, Tündérek, Unikornisok, Sárkányok, Manók , Erőállatok , vagy épp bármilyen MÁS LÉNNYEL .... ma már egyetlen egy dolog kell csupán hozzá...TE... a kimondott szavad egyetlen , végtelen egyszerűsége...semmi túlcsinnadrattázott meditáció...semmi túlmisztifikált szertartás.......

 mert TE MA MÁR.....MÁS EMBER VAGY MÁS SEJTEKBŐL, MÁS ENERGIÁBÓL ÉS MINDEN VILÁG NYITOTT RÁD ÉS TE IS MINDEN VILÁGRA NYITOTT VAGY...ez voltaképpen a DIMENZIÓ-KAPU-NYITÁSOD általad megtörtént csodája.... nem jöttek érted, hogy majd egy kiváltságos helyre vigyenek és ott élhess...dehogy.

.HISZ A FÖLD MA ELÉG KIVÁLTSÁGOS HELY....AZ EGYETLEN AZ UNIVERZUMBAN MOST PER PILLANAT, AHOL...ÉLŐ-LÉNYEKEN ÉLŐ ÁLLAPOTUKBAN TESZTELTÉK, HOGY....FIZIKAI TESTÜK SEJTJEI , DNS KÓDJAI....MEMÓRIA TÁR -TARTALMUK ÉS MÉG EZER MÁS.....CSERÉLHETŐ-E ÚGY...HOGY NEM KELL HOZZÁ LETAROLNI ÉS ÚJJÁ TEREMTENI AZ ÖSSZES EMBERT... HÁT LEHETETT ...

 NAGYOK VOLTATOK-VOLTUNK ....ÉS PERSZE MÉG TART....DE HA HISZED HA NEM... MINT A MOZIT ÚGY BÁMULJA MINDEN ÉLŐLÉNY A KOZMOSZBÓL MINDENNAPI VÁLTOZÁSOD, TÉNYKEDÉSED MERT ILYEN MÉG SOSEM VOLT ..... olyan már igen, hogy letarolták megsemmisítették az adott bolygó népét élővilágát..és teremtettek rá másikat...de ez a KÍSÉRLET... ÓRIÁSI ESEMÉNY

 ÉS SENKI NEM GONDOLTA VILÁGOKON TÚL...HOGY EZ A KIS 3D-S NYOMI AGYÚ EMBER...VAGYIS MI ..... KÉPESEK VAGYUNK MINDEZT ÚGY KIÁLLNI HOGY CSAK NA... 

Tehát....ha szükséged van éteri segítőidre.....bátran hívd őket..egyetlen szóval...nevét is elárulja bármelyik Neked..nem kell érte hajbókolnod mert ŐK HÁLÁSAK HOGY VÉGRE ÉSZREVESZED ŐKET ..ÉS A FIGYELEM-ENERGIÁDBÓL ŐK CSERÉBE TÁPLÁLÉKOT KAPNAK ÉS HA FELADATOT ADSZ SZÁMUKRA....BOLDOGAN SEGÍTENEK MERT ŐK ETTŐL LÉTEZHETNEK....

HÁT MIÉRT NE ÉLNÉL JÁTSZANÁL AZZAL A MILLIÓNYI LEHETŐSÉGGEL AMIT KAPTÁL? ÉS NEM CSAK MISZTIKUS SÍKJAIDHOZ... HANEM FÖLDI HÉTKÖZNAPJAIDHOZ IS ! 

TEREMTÉSEID SEGÍTENEK MEGVALÓSULNI FŐLEG HA AZ JÓT SZOLGÁL !
 szeretettel ! Meleron "

2015. január

-------------------------------------------

Megjegyzés: Az alábbi videóban szép előadást hallhatunk a tündérekről. Sokat tanulhatunk belőle!!!
Milly


***
1. Bőség tündére
2. Bizalom tündére
3. Hála tündére
4. Jámborság tündére
5. Kiengesztelés tündére
6. Barátság tündére
7. Újjászületés tündére
8. Életöröm tündére
9. Felszabadultság tündére
10. Inspiráció tündére
11. Belső hang tündére
12. Megismerés tündére
***






6 megjegyzés:

  1. És hogy kell őket felhívni,sőt még a nevüket se tudom elvégre mért is tudnám :D

    VálaszTörlés
  2. Hát azokat az idegeneket vagy kiket,elvégre nincs már ilyen meditációs hülyeség.Szóval mondj neveket és hogy kik mik.

    VálaszTörlés
  3. Mindig vannak olyan lények körülöttünk, vagy a távolban, akikkel kapcsolatba kerülhetünk. Angyalok mindig is voltak, de ma már visszatértek hozzánk a tündérek és manók is, mert látják, hogy mennyire megváltoztunk. Egyre többen vannak is, akik hisznek bennük.
    Valójában ez kell csak, hinni, és szólítani...valamilyen módon..Bár ha nem látjuk és nem halljuk őket, erős hit kell hozzá. Viszont lehet kérni, hogy adjanak jelet, ha itt vannak.
    Én akkor kezdtem el kommunikálni velük, amikor rendszeresen eltűntek kisebb tárgyaim. Akárhogy is kerestem, nem találtam.. és akkor hangosan visszaköveteltem.... meg is lett... sokszor olyan helyen, amit már ezerszer megnéztem... tehát nem volt ott előzőleg... Tegnap is így jártam. Ráadásul föladtam, hogy megtaláljam... és akkor csörögni kezdett egy nejlonzacskó, amihez látszólag senki nem nyúlt hozzá... akkor fölálltam és egyből megtaláltam a kis tálkát, amit hiába kerestem addig. Tehát jeleztek a manók. Ők időnként szeretnek borsot törni az ember orra alá, de aranyosak és ajánlatos jóban lenni velük.
    Ha olyan szerencsésen alakul egy baleset, hogy semmi bajunk nem lesz,vagy csekély.. akkor az őrzőangyalnak illik megköszönni.
    Ilyen esetekben nyilvánvaló a jelenlét, és ilyenkor símábban lehet elkezdeni a kommunikációt velük. Nem baj, ha nem halljuk őket. Később ez változni fog.
    Föltettem egy videót itt a blogra a tündérekről. Érdemes meghallgatni. Sokat tanulhatunk belőle.
    A földönkívülieket behívni nehezebb... bár nem mindenkinek. Próbálkozni érdemes.
    A szeretet és bizalom a legnagyobb segítő eszközünk.
    Sok sikert!
    Milly

    VálaszTörlés
  4. Ezek láthatatlanok vagy mi? Amúgy én a TV távirányítóval jártam így bár szerintem az nem az volt.Viszont itt kitérsz arra hogy vannak őrzőangyalaink,akkor ők mért nem segítenek sokszor? Nagyon sok ember hal meg autós balesetben,Magyarországon is több ezren meghalnak évente,őket mért nem védték meg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fizikai szemmel láthatatlanok.
      Hogy mikor segítenek és miért nem? Sokmindentől függ.
      Attól is függ, hogy kérjük-e a segítségüket... hogy eléggé alázatosak, szeretetteljesek vagyunk-e... megtanultuk-e a leckénket... azt tesszük-e ami a feladatunk... ez-e a sorsunk,... stb..
      A halál csak a fizikai testre vonatkozik. A lélek nem hal meg, tovább él, és tanul a hibáiból... aztán újra kezdheti új testben a tanulást, a tisztulást, fejlődést...

      Törlés