2014. február 7., péntek

Válasz egy hozzászólásra - Dombi Katalin 02.07.


Több hasonló jellegű hozzászólás érkezik, ezért tollat (billentyűt) ragadtam, hogy leírjam a véleményemet./Dombi Katalin



 Válasz egy hozzászólásra

 Névtelen hozzászólása a Galaktikus üzenetekhez

2014. február 7.


Én nem tudom, ki hogy van vele, de számomra ez a Spirituális Hierarchia heti üzenetei üres szavak. Rámentem még régebben a honlapjára, elolvastam kíváncsiságból több évvel ezelőtti írásait (bár érdekes, most már a régiek eltűntek onnan) és ugyanaz a lemez forog évek óta ettől az emberkétől, csak mindig egy kicsit átfogalmazva. Ezért én már el se olvasom ezeket.
Úgy érzem, hogy az üzenetei várakozó álláspontban akarja tartani az embereket, azt sugallva, hogy te ne csinálj semmit, minden intéződik a színfalak mögött, te csak várd és majd nézd meg, mi fog történni, majd minden jó lesz....
Ez nem így működik. Semmi nem fog változni, ha az emberek nem fejlesztik saját magukat, ez a meglátásom ezzel kapcsolatban. A világ változása csakis belülről kezdődik, mindenkinél, egyénenként. Ezért mindenkinek saját magával kell foglalkoznia és spirituálisan fejleszteni magát. Így változik a világ. Nem pedig úgy, hogy majd valakik intézkednek "helyettünk" és majd külső tényezők megoldják a mi világunk problémáit. Senki nem fog idejönni segíteni, mert miért is tennék?? Senki nem szólhat bele más bolygók, világok fejlődésébe. Nem is tehetik, mert akkor mi, emberek nem tanulunk a hibáinkból és nincs fejlődés, ha tálcán nyújtják nekünk a megoldást. Szerintem azért vagyunk itt a Földön, hogy tapasztaljunk és fejlődjünk, mindennek így kell lennie, ahogy van.
A gonosz egy szükséges rossz. Ha nincs gonosz, nincs szabad választás. És ha nincs szabad választás, nincs fejlődés!
Mindenki válassza azt, amit jónak lát :)


Válaszom

Köszönöm a hozzászólást. Klasszul inspirált engem, hogy öszefoglaljam a véleményem!

 
Valóban évek óta alig változott a Galaktikus Föderáció és a Spirituális Hierarchia által küldött szöveg, de...

-Bennem és sok más emberben is tartják a reményt (ők is).
Valóban mitőlünk függ a változás.. éppen azért nem tudtak még lejönni hozzánk, mert mi nem készültünk még teljesen föl a változásra, ill. nem teremtettük meg a teljes feltételeit magunkban, és körülöttünk. A galaktikusok viszont éppen azért üzennek folyamatosan, hogy ne adjuk föl a reményt! 

 
-A belső átalakulásunkhoz nagyon sok noszogatást kapunk más üzenetekből, tehát tudunk róla, hogy mi a feladatunk. (ezt a galaktikusok is tudják, és nekik nem ezzel kell foglalkozniuk) Ezért nem úgy van, hogy nem csinálunk semmit.. rengetegen dolgozunk magunkon, és egyre többen! Meg is van az eredménye,   mert már óriási változások zajlanak világunkban. A
hosszú leragadás után végre a Fény irányába haladunk sebesen, és omlik össze a sötét rendszer!

-Továbbá... valóban azért voltunk itt a jó és rossz közepette, hogy fejlődjünk, de a gonosz nem kell, hogy a továbbiakban is jelen legyen! Minél magasabb dimenzióba kerülünk a rezgésemelkedés által, annál több lesz a fény és annál kevesebb lesz a sötétség. A Föld és az emberiség rezgése olyan magas szintre emelkedik most rohamosan, hogy ott a gonosznak az alacsony rezgése nem fog tudni megmaradni! Minden ilyen ember elmenekül, vagy elpusztul tőle! (2010-ben 7 Hrz körül volt, most pedig 70 Hrz fölött van a rezgésszintünk!.. és ez folyamatosan nő!)

-Azért jönnek ide segíteni a barátaink, mert Isten úgy rendelkezett, hogy az extra kemény vállalásunk sikeres teljesítésének jutalmául segítséget küld nekünk. (Mert ő lát és ért minket, sőt szeret.) Tudniilik, leszületésünkkor olyan durva feltételeket vállaltunk, amiből teljesen egyedül csak nagyon kevesen tudnak időben (!) kikeveredni. Mert az idő lejárt, és akik már elindultak, de még lassan haladnak, (vagy nem, de megérdemelnék a változást) elpusztulnának segítség nélkül, vagy a magas Hrz miatt, vagy a sötétektől. (mivel ők 5 millió embert ki akarnak nyírni, minden jel arra mutat)

-Tanultunk a hibáinkból, és még fogunk is. Épp ez a siker, ami miatt jutalmat érdemlünk. Szívünkben óriási változások történtek. Sokkal több ember tudja, érti a hibákat és szenved miatta, mint ami látható.. mert nem mutatják sokan.. végzik a dolgukat, mint a rabszolgák.. csöndben, és örülnek, hogy élnek. Hallani sem akarnak a színfal mögötti dolgokról, mert különben nem tudnák húzni az igát, mely valamiféle biztonságot jelent nekik.

-Jó és jó között is lehet választani... vagy nem? 


 Írta Dombi Katalin




3 megjegyzés:

  1. Kedves Katalin!
    Én többről olvastam,mint 5 millió. Csak azért írok, hogy a hozzászóló egyén tudja meg, mert szerintem nem érti az alapot.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy megtiszteltél válaszoddal és teljesen igazad van! Amit leírtam, az csak egy ember véleménye volt, az enyém. Persze, ha ez az üzenet inspirál egyeseket és tartja benne a lelket, akkor ne hagyja abba az olvasását!! Mindenki másban találja meg az igazságot, a saját igazságát! Én is szívesen olvasgatok különböző csatornázásokat, és sokat szeretek is, mert lélekfelemelő, csupán én nem rezonálok együtt ezzel a Sheldan féle galaktikus üzenettel, bennem valahogy azt kelti, hogy a dolgok mennek magától, nekem nem kell semmit tennem. Én ezt érzem ezzel kapcsolatban. De lehet, hogy valaki más az ellenkezőjét érzi, szíve joga.
    Csak azt akartam ezzel mondani, hogy szerintem nem szabad minden csatornázást 100%- ban a fény oldalának hinni - főleg azoknak mondom, akik ennek a cikknek hatására azt gondolják, hogy ó, majd minden megoldódik magától, mert én konkrétan ezt érzem ebből a cikkből.
    Az egyik oldalon olvastam (amit én igaznak érzek szívemből), nem teszem közzé, hogy hol, egyrészt nem reklámozom, másrészt mert nem akarok senkit befolyásolni, hogy a csatornázások jó, ha 20%- a származik a fénytől. Sok a dezinformáció és a sötétek még utolsó rúgásukban mindent bevetnek, hogy a hatalmuk megmaradjon (de tudjuk, hogy úgyis a fény győz!!)
    Igen, biztos, hogy itt vannak a galaktikus rokonaink és segítenek nekünk. De ők max. egy kis hátszelet tudnak adni, az oroszlánrészét a munkának nekünk kell megtenni, hisz mi élünk ezen a bolygón. Vagyis hogy dolgozzunk magunkon és emeljük a fényünket, a rezgésszintünket!!! Így változik meg világunk, ahol a sötétek ezt a rezgést már nem fogják tudni elviselni (ahogy te is írtad :) és megszűnik a szenvedés, a negatívitás!!! Ez biztos, hogy így lesz!!!!
    Összefoglalóképpen azt akartam ezzel mondani, hogy ha másban is azt az érzést kelti ez a cikk, mint bennem is, hogy nem kell csinálni semmit, mert a dolgok intéződnek maguktól, az nem a helyes út........dolgozni kell mindenkinek saját magán!! :) Én is ezt teszem.
    Ugyanakkor ha valakiben abszolút pozitív érzéseket keltenek ezek a Galaktikus csatornázások és ennek hatására kezdte el fejleszteni magát, ez a cikk önt belé lelket, biztatja, akkor ne hagyja abba se az olvasását, se a saját maga spirituális fejlesztését!
    Mindenkinek a szíve érzései alapján kell eldönteni egy csatornázásról, hogy igaznak érzi- e vagy sem. Vagyis hogy nem szabad vakon mindent elhinni, mert tévútra vihetik az embert. Az érzések mutatják meg helyes utat!
    Én így gondolom, ez csupán az én meglátásom! És ha a véleményemmel csak egy embernek is segítettem, már megérte :)

    VálaszTörlés
  3. Üdv, nagyon sok mindent nem értek. Írjátok, hogy lejárt az idő, ez esetleg 2012-höz köthető??
    A média sulykolta belénk, hogy dec. 21-én világvége lesz, nyilván rengeteg gondolati energia efelé a gondolat felé áramlott, egyfajta félelemben és várakozásban tartva az emberiséget (az időnek hatalmat adva).
    Már 2012 nyara óta tudom, mi az az Illuminati, a háttérhatalom, írtatok arról, hogy 5 millió embert akarnak eltenni láb alól, az előbb említett háttérhatalomról lenne szó? Nem véletlenül 5 milliárd?? Vagy 6?
    Túl sok a hasonlóság, a közös vonás azokban a dolgokban, amiket eddig olvastam.
    Úgy jutottam ehhez a cikkhez, hogy a piramisokról olvasgattam, hogy mi a titkuk, mi az igazság. Megtudtam hogy energia termelődik bennük, és a boszniai piramisokat 2012-ig (micsoda véletlen, 2012) fogják feltárni, a piramisok aktiválódni fognak...
    Kicsit úgy érzem, mintha 2012 lenne az az év, amelyikben a gonosz és a jó harcol egymással nyíltan. pirospirula.blogspot.hu -> itt van ez a cikk: http://pirospirula.blogspot.hu/2013/12/elotted-jovo.html
    Az Előtted a jövő. Itt is vesézgeti az író a 2012 dec 21-et, meg hogy a telefonokon a 12:21 óraállás van reklámokban, plakátokon, stb, mindig. Érdekes de igaz.
    Olvassátok el, nézzétek meg, biztosan van köze ehhez, amit itt írtok, de én tényleg össze vagyok már zavarodva, Nem tudom összerakni a gondolatokat, 2012 nyara óta pedig tényleg nagyon benne vagyok a témában, de ez még mindig bonyolult.
    Mit kell tennem ahhoz, hogy a jó oldalt erősítsem?
    Hogy lehetséges mindez? Milyen változásra lehet majd számítani szerintetek, ha győzünk?
    Előre is köszi!!

    VálaszTörlés