2014. április 22., kedd

A Cobra IS:IS meditáció élményei 04.20-21.

A Cobra IS.IS meditáció sikeres volt! Érezni lehet, hogy valami csodálatos dolog indult el!! Aki mégse érzett semmit, az csak figyeljen az emberekre és a változásokra! 

A hozzászólásokból Cobra  blogján, Google fordítóval:






A Cobra IS:IS meditáció élményei

Milyen szép! Annyira boldog vagyok, hogy egy része a változás jön erre a bolygóra. Mostantól semmi sem lesz ugyanaz. Köszönjük, Cobra tartózkodó a kurzus.

Wow! Én az aktiválási párommal. Mindketten éreztük hihetetlen magas rezgések azonnal. Én még mindig érzi a "buzzy" érzés körülöttem, főleg a fejemben.
Valami határozottan megváltozott. Gondoltam, valaki másnak is volt hasonló tapasztalata. 

Béke mindenkinek! KöszönetCobra minden, amit csinál.

Én közel voltam a vízhez San Francisco, CA at 05:30 (California)
az aktiválás idején . Tömegek és sok-sok ember, mert ez egy szép nap, és húsvét vasárnap Turisztikai Central. De mindenki boldog volt, nyugodt, nevetve nézte az oroszlánfókákat, figyelte a utcai előadóművészek, lovastúra hajók, emeletes buszok ... eszik fagylaltot kúp és a rák koktélok ... leültem a közepén, egy  nyilvános padra ... létrehozott egy oszlopot a fény, földelt San Francisco, a Golden Gate híd, a nyugati parton, Kaliforniában, az USA-ban, a nyugati féltekén, a föld, és megláttam minket burkolt arany fény és a béke.
 Úgy éreztem, hatalmas energia (nyomás a fejemben, különösen) és erős  napsugarak, de általában, a béke, a nyugalom, és tudod mit? Azt hiszem, minden rendben lesz.

http://2012portal.blogspot.hu/2014/04/isis-has-risen.html




4 megjegyzés:

  1. fent voltam 02.31kor.semmi se volt.azota se semmi.uj idöpont cobra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig volt. Aki kimegy a természetbe, ott könnyebben észreveheti. Valami csodálatos ragyogás, nyugalom, béke van. Az általános rezgésszint valószínűleg nagyon megemelkedett. Aki pedig nyitott, az érezheti saját magában belül is.

      Törlés
  2. a földicsillagok oldalon volt a pápa mondta h.nemsoká ufok jönnek.ezt mikor mondta?nem tudja vki?a forrás oldala error-t ir ki.miért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért nem raktam én föl a blogra. A forrás vagy kamu volt, vagy megtámadták.

      Törlés