2013. november 8., péntek

Tracey Taylor /3 - Személyes kapcsolatának története 3. rész

 

 Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. 

 

Pozitív találkozások - A földönkívüli kapcsolat az ember átalakulásában 

Tracey Taylor személyes kapcsolatának története - 3. rész

Ez a cikk egy fiatal nő személyes története, aki tudatában van annak, hogy egész élete során kapcsolata volt a földönkívüliekkel. Látható lesz, ahogy a tapasztalatairól ír, hogy mennyire működtek közre élményei a geometriai és összetett alkotásaiban. Valamint azt is, hogy tapasztalatainak megértése hogyan változtatta a róluk alkotott megítélését egy pozitív és átformáló perspektívává. - Mary Rodwell

Tracey elmondja történetét

A 2. részfolytatása:

Láttam és dolgoztam sok különböző lénnyel, köztük több "Zéta típusúval". Ezek a kis fickók (néha "szürkéknek" hívják őket) sok ellenségeskedést és negativitást kaptak emberi lényektől. Sok ember meg van győződve arról, hogy megpróbálnak kárt és zavart okozni az emberiségnek, és a múltban én is így éreztem. Most már tudom, hogy az én korlátozott érzékelésem és félelmem volt az, amely távol tartott egy nagyobb igazság megértésétől. Sokféle Zéta típusú lény van, és csak néhány csinál olyan dolgokat, melyeket mi "fájdalmasnak, sőt kegyetlennek" érzékelünk a tapasztalat felfogásán keresztül, de ez nem jelenti azt, hogy mindegyikük így viselkedik. Ha a Zétaiak most ebben a pillanatban lenéznének a Földre, akkor háborúkat és szörnyű pusztítást látnának, hogy sok ember a környezet pusztulását okozza, és így könnyű lenne azt feltételezni, hogy "mi" mind ugyanolyanok vagyunk (vagyis rombolóak és erőszakosak). A Zétaiak úgy hiszem, csak megpróbálnak túlélni ahogy mi, és nem tettek semmit az akaratom ellenére. Ez mindig az én választásom volt, és megértésem szerint ezt a "döntést" más lények is tiszteletben tartották.

A Zéta lények nagy szerepet játszottak az emberiség evolúcójában, létezésünk "sűrűbb szintjein", sokat tanítva önmagunkról. Feltartják a tükröt és sokunk megtagadja, hogy belenézzen attól félve, hogy mit láthatunk. Az energiájuk és a jelenlétük érezhetők a rajzaimból, megmutatva múltbeli hatásukat a bolygóra, és hogy az "ő" evolúciójuk közvetlenül kapcsolódik a miénkhez. Ahogy az emberiség a magasabb rezgésszintek felé mozdul, a Zétákat mint szövetségeseket fogjuk látni, és nem fogunk tőlük félni. Majd érzékelni kezdjük a földönkívüli lényeket, ahogy egyre finomabb szinteken dolgoznak velünk, és ahogy belekerülünk az ő létezési tartományaikba. Amint ez megtörténik, a Zéták kevésbé lesznek kiemeltek.

A magas szürkés lényekkel kapcsolatban, akiket születésemtől egészen kilenc éves koromig láttam, mindig azt éreztem, hogy közeli családtagjaim. Miközben felvittek az űrhajójukra, képes voltam tetszés szerint sétálni és velük szabadon kommunikálni. Egy különleges vonzódást éreztem hozzájuk, és egyszerűen elfelejtettem a fizikai különbségeket, mivel nem voltak akadályok, mind egyenlőek voltunk. Ők hihetetlenül gyengéd lények, akik telepatikusan kommunikálnak, bemutatták fejlett gyógyító képességeiket, és emlékeztettek technológiai adottságaikra, hogy képesek utazni a csillagközi térben. Elvittek más csillagrendszerekbe, ahol bemutatták a különböző bolygók lényeinek spirituálisan fejlett gyakorlatait és szokásait.

Emlékszem egy fontos szerepemre egy hajó fedélzetén. Segítettem lényeknek, akik utazók voltak, és bonyolult csillagtérképeket használtak, amelyek úgy tűntek, hogy a gondolataimból alakultak át holografikus formába. Gyakran úgy találtam, hogy olyan bonyolult gondolkodási folyamatokat használtam, amilyet a Földön sosem tapasztaltam, és telepatikus kommunikációba bonyolódtam olyan fogalmakról, melyek teljesen szembenállnak a lineáris térrel és idővel. Megtapasztaltam a csillagközi utazást a fénysebességen túl, ahol a hajó egy nem-lineáris frekvencián működik, amely lehetővé tesz számunkra több ezer fényévnyi utazást, ami csak néhány óra kérdése.

Nagyon zavarban voltam, hogy honnan tudhattam ezeket az információkat, amikor a hajó fedélzetén voltam, de a tudás könnyedén folyt, mintha második természetem lenne. Azóta megértettem, hogy ezekhez az információkhoz már nagyon fiatal korban hozzáférésem volt. Amikor a hajó fedélzetén voltam, volt egy tudatváltásom, ami lehetővé tette számomra az információkhoz való hozzáférést egy kvantum gondolati mezőből. Ebben a megváltozott tudatállapotban képes voltam kapcsolatba kerülni az elmém azon régióival, melyek a Földön a tudatalattiban vagy tudattalanban vannak elrejtve. Nagyon nehéz volt távozni és visszatérni a Földre, mivel mindig úgy éreztem, hogy visszatérek egy ismeretlen korlátozó világba, a "másik" környezetben sokkal kényelmesebben éreztem magam.

Egy nagyon mély kötődést éreztem azokhoz a lénykhez, akiket egyesek "Imádkozó sáska lényeknek" hívnak. Gyakran rendkívül magasak, 2-5 méter, és hatalmas rovar szemeik kiállnak fejük mindkét oldalán. Megtanultam elfogadni furcsa megjelenésüket, és nagyon sokat tanultam az emberiségről ezektől a nagy lényektől. Ők rendkívül ősiek, és hihetetlen bölcsességgel rendelkeznek. Az emberek gyakran találkoznak ezekkel a lényekkel a szürke Zétákkal történt tapasztalataik során, amely lehetővé teszi számukra, hogy megértsék, és szorosabban működjenek együtt velük.

A "sáska lények" hihetetlen gyógyítók, és arról ismertek, hogy sok szempontból segítik a Földet, ha beavatkozásra van szükség. A bölcsességük és megértésük gyakran jön át a munkáimon, és úgy érzem, hogy jelentős mértékben kapcsolódnak a fejlődésünkhöz. Ők fejlett lények, akik együtt dolgoznak a kristályos lényekkel azon tanácson belül melyet korábban említettem. Gyakran találtam magam együtt fiatal és újszülött "Sáskával", mint akik ugyanolyan kíváncsiak mint én, és úgy tűnt, hogy sokat tanulhatunk egymástól. Ők az idősebbek tudásával születnek, amit genetikailag örökölnek. Mégis az emberekkel való kölcsönhatás segítségével képesek megszerezni a bölcsességet, hogy megértsék azt a tudást, amit kaptak.

Több ezer évvel ezelőtt a piramisok tervezői az űr azon részéről érkeztek, amit Orion rendszernek hívnak. Ezek a lények voltak az eredeti "oroszlán lények", a "macskaszerű" lények ősei a Szíriuszról. A "macskaszerű lények" azonos időkeretben élnek és kommunikálnak az "Orion" oroszlán lényeivel, és ezek a lények gyakran jönnek elő a rajzaimban, mint a kozmikus bölcsesség harcosai. Ezeket a lényeket nyilvánvaló okból hívják "oroszlán lényeknek", mivel arcvonásaik nem nagyon különböznek az oroszlánokétól. Nagyon szép puha arcuk van, macskaszerű szemekkel, és arany-narancs sörénnyel. Ők eredetileg az ókorban jöttek a Földre az Orion csillagrendszerből, hogy "felügyeljék" az egyiptomi, és máshol meglévő piramisok létrehozását és aktiválását a Földön. De a "macskaszerű" lények a Szíriuszról voltak a piramisok kiemelkedő építői. A "macskaszerű" lények leszármazottai az orioni oroszlán embereknek, de ők a "létezés" egy más szférájában "élnek". A szíriuszi macskalények fizikai lények, akik képesek komplex fizikai struktúrák felépítésére. Az orioni oroszlán lények a "nem fizikai" spektrumban léteznek, amely túlmutat a tér-időn, és ők a "tervezői" olyan nagy nevezetességeknek, mint a piramsok. Ez a többdimenziós szempont a piramisok szerkezetében a szíriuszi macska lényeknél, akik kölcsönhatásban vannak az "emberekkel", tiszteletben tartva az oroszlán lényeket. A legtöbb ember úgy ismeri ezeket a "macskaszerű" lényeket, mint akik kiemelkedőek a fizikai valóságban. Sok más "faj" lényei vettek részt a piramisok építésében, de a legfontosabbak a "macskaszerű" lények voltak az orioni őseikhez fűződő "közvetlen kapcsolatuk" miatt, akik a piramisok nem-fizikai "tervével" rendelkeznek.

Abban az időben, amikor a Föld még viszonylag érintetlen volt, az oroszlán lények képesek voltak a Föld energiáira koncentrálni. Ennek eredménye volt, hogy ez a termékeny bolygó képes volt megosztani hatékony energiáját, hogy számos más bolygó fajainak az igényeit kielégítse, amelyek több ezer fényévnyire vannak. Ezek a lények szétszóródtak más bolygókra is, hogy segítsék a hasonló energetikai aktiválást az egész univerzumban. Gyakran vannak itt, hogy üzeneteket adjanak át az emberiség kezdetéről, és néhány üzenetüket a rajzaimban is ábrázolom.

Vannak földönkívüli emberek, akik kinézetre nagyon hasonlítanak az emberre, közismertebb néven "humanoidok". Sok különböző típusú és szintű szellemi és technológiai fejlődés létezik. Sok humanoid faj technológiailag felülmúlja az embert. Többféle típusú földönkívüli humanoid jár az emberek között szinte észrevétlenül, mert kíváncsiak ránk. A humanoidok, akikkel kölcsönhatásban vagyok nagyon aggódnak a technológiák elnyomása és a planetáris fajok römeges kihalása miatt. Ha ezek a technológiák és energetikai rendszerek nem lennének elfojtva, akkor véget tudnánk vetni a szegénységnek, és meg tudnánk őrizni az ökoszisztémánkat. Néhány ilyen technológiát bemutatnak a rajzaim, és képesek értelmezni azok, akik úgy döntenek, hogy megértik a kapcsolatot a nem szennyező nullponti energiamezővel, azaz olyan kinyerhető energiaforrások, amelyek nem veszélyeztetik a Föld ökoszisztémáját.

Van számos más földönkívüli faj, akikkel rendszeresen kölcsönhatásba lépek, mint például az "Arkturusziak", "Plejádiak", és az "Andromédaiak". Gyakran összetévesztik őket az angyalokkal, a hihetetlenül fényes testük miatt. Ők egyfajta jövőbeli fejlettebb változatai az "emberi fajnak", akiknek sugárzik a fénytestük, amikor velem kapcsolatban vannak. Állandóan olyan üzeneteket ihletnek, melyek megjelennek a grafikáimban és a geometriai szimbólumaimban. Aggodalommal tölti el őket az emberiség által választott út, és türelmesen figyelnek bennünket együttérzéssel, és abban a reményben, hogy fel fogunk ébredni, mielőtt a szó szoros értelmében megsemmisítjük magunkat. De minden lény teljesen világossá tette, hogy nem fognak beavatkozni. Rajtunk múlik, hogy globális döntést hozzunk a békéről és egyensúlyról.

Több mint négy év alatt készítettem el hat színes rajzot, és tizenegy fekete-fehéret. A hetedik fekete-fehér rajz befejezése után egy intenzív találkozásom volt földönkívüli lényekkel, ahogy azt korábban említettem. Egy sor vizuális materializációval kommunikáltak, melyek hasonlóak a holografikus képekhez. Ez nagyon világossá tette a számomra, hogy a rajzok nagy jelentőséggel bírnak, és azt mondták nekem, hogy azokat másoljam átlátszó fóliára, és a rajzokat igazítsam egymáshoz, mely egy fontos univerzális kapcsolatot mutat be. Megtettem, és azt tapasztaltam, hogy a rajzok valóban illeszkednek egymáshoz számos különböző módon, és ez az egész annak ellenére működött, hogy mindegyik rajzot szabad kézzel készítettem, különböző alkalmakkor. Például a háromszögek szögei elképesztő pontossággal illeszkedtek más szögekhez.

Miután ez megtörtént, fontos fordulópont volt a számomra, amikor találkoztam Mary Rodwellel. Mary lehetővé tette számomra, hogy tudomásul vegyem és elfogadjam a tapasztalataimat, és ő tanította meg nekem, hogy nem vagyok egyedül. A támogató csoportban a geometriai rajzaim elképesztő reakciókat váltottak ki. Sokakat hasonló szimbólumokra emlékeztették, amelyeket a saját találkozásaik során láttak, és a csoport tagjai segítettek, hogy sokféleképpen illesszem a rajzokat egymáshoz. Ez volt az a pont, amikor egy másik találkozóra került sor a lények tanácsával, és azt közvetítették nekem, hogy alakítsam át a rajzokat 3D-s formátumba számítógépen ha tudom, és akkor a bennük tárolt információk elérhetőek lennének.

A szimbólumok hatására olyan nyelveket kezdtem beszélni, melyek nem hiszem, hogy földi eredetűek. Most egy tanulási folyamatban vagyok róluk, megvan az információm hozzá, hogy át tudjam alakítani ezeket a nyelveket angolra. Gyakran kaptak rajta azon, hogy ezeken a nyelveken fejezek be mondatokat és nevezek meg hétköznapi tárgyakat teljesen önkéntelenül. Az a képesség, hogy más nyelveken beszél valaki anélkül, hogy tudatosan tanulta volna őket egy ismerős vonás, azt hiszem, az ezekkel a lényekkel való kölcsönhatás miatt, és ezek közismerten "Csillag nyelvek".

Úgy hiszem, hogy sok ezen szimbólumok közül használatos volt az ókori civilizációknál, és a Csillagrendszerekkel kapcsolatosak. Van egy erős kapcsolat az egész világon talált gabonakörök kialakításával, ami egy másik módja lehet, ahogy a földönkívüliek kommunikálnak velünk. A rajzok elektromos jeleket is tartalmaznak, melyek az energiához és az alternatív erőforrásokhoz kapcsolódnak. Az egyik rajzban a Föld fontos területeinek koordinátái vannak, valamint bonyolult matematikai képletek. A színes rajzok körül lévő kulcsszavak magyarázatot adnak a jelentőségükre.

A rajzok egy nagy univerzális kapcsolatot ábrázolnak olyan formában, melyet minden intelligens élet képes felismerni, mint egy "univerzális nyelvet". A geometria és a szimbolika egy erőteljes kioldógombként működik, melyek felébresztik a DNS-ünkben, és az elménkben több szinten meglévő ősi emlékeket. Sokmindenre kell emlékeznünk, mielőtt nyíltan csatlakozunk az "Univerzális közösséghez". Az emberiségnek először tudomást kell szereznie a "tudatosságról", amely lehetővé teszi számunkra, hogy kapcsolatot kezdeményezzünk, és kölcsönhatásba lépjünk földönkívüli lényekkel szükségtelen félelem és ellenségeskedés nélkül. A tér és idő illúzióját már sokan felismerik, ahogy megértjük a kozmosz és önmagunk valódi természetét.

Most már van egy tudatosabb kapcsolatom az energiával, mely lehetővé teszi számomra, hogy befejezzem a szimbólumokat és az üzeneteket. Már készülök olyan képeket és szimbólumokat létrehozni, melyek mint egy indítógomb fognak működni, hogy felgyorsítsák a személyes fejlődést. Ezek tartalmazni fognak geometriai kódolást, melyek kompatiblisek az egyéni genetikai örökséggel.

Mint egyedi lények, végtelen geometriai kódolásból és harmonikus frekvenciákból épülünk fel, melyek univerzálisan léteznek, végül minden életet és tudatot eggyé kapcsolnak össze. Mindannyian különböző módon reagálunk ezekre, fejlődve a saját tempónkban, és összhangban fajunk fejlődésével. Egyszerűen fogalmazva, olyan rajzok lesznek, melyek kifejezetten egyéni használatra készülnek. Ezeket "személyes tervrajzoknak" hívom. Ezek lehetővé teszik az egyénnek, hogy kapcsolatba lépjen földönkívüli eredetével, hogy újra felébressze a belső képességeket és megértést, ami kiváltja a valóság csodálatos új tudatosságát.

A Föld bolygóról mindig is úgy éreztem, hogy idegen a számomra annak ellenére, hogy biztosított a sokszínűség és a tanulás. Időnként az élet rendkívül nehézzé vált a számomra, különösen mikor rájöttem, hogy az emberek körülöttem nem fogadják el a tapasztalataimat, és a gondolkodásomat. Ez arra kényszerített, hogy megkérdőjelezzem a józanságomat, és a saját tapasztalataim valóságát, és néha megfordult bennem a gondolat, hogy véget vetek az életemnek. Az évek során számos alkalommal látogattam meg pszichiátereket és pszichológusokat, számos fizikai és pszichológiai vizsgálaton estem át, valamint CT és EEG vizsgálatokon. Semmiféle agyi rendellenességet vagy pszichológiai problémát nem találtak. És nem is volt semmilyen hagyományos magyarázat rá, hogy miért volt olyan sokaknak (köztük nekem) kontakt tapasztalata. Úgyhogy "önmagamban" kellett keresnem a válaszokat. Ez biztosította számomra annak felismerését, hogy egy egész életen át tartó kapcsolatom van a földönkívüli lényekkel, akik a valóságom részét képezik.

Haladok előre a munkáimmal, egy nagyobb megértéssel arról, hogy mi a jelentőségük. Érzem a valódi értelemben vett célt, mivel tudom, hogy a rajzok rá fognak világítani bolygónk nagy titkaira. Az átalakulás, melynek tanúja voltam azoknál az embereknél, akik látták a rajzokat, hihetetlenül inspiráló. Úgy érzem, hogy valóban szükség van arra, hogy a földönkívüli jelenlét és az ember-földönkívüli kölcsönhatás ismertté váljon a mai társadalomban. Ennek meg kell történnie, és arra kérem azokat, akik tisztában vannak ezzel, hogy jöjjenek, és segítsenek tanítani azokat, akik hajlandóak meghallgatni.



 Forrás: http://ujvilagtudat.blogspot.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése