2013. március 3., vasárnap

Magyar X-akták program - Ózd

 Egyelőre itt tartunk... mi magyarok..hivatalosan....ez is valami.. /DK

Telt ház a légierő egykori vezérezredesének ózdi előadásán
 (az Ózdi TV videójával)
 
2013. március 01. péntek, 22:34   
Hatalmas érdeklődés mellett rendezték meg csütörtök délután az Ózdi Szabadegyetem második évadának nyitó előadását - tájékoztatta portálunkat Kriston Endre főszervező. A Ryufor Alapítvány vezetője elmondta, a kétszáz fős nézőtérre harminc pótszéket kellett betenni, de még így is voltak, akik az ajtóban állva, vagy a falnál guggolva hallgatták végig az előadókat.

A "Magyar X-akták" alcímet viselő programsorozat első előadásaira a helyieken kívül, a környező településekről és Szlovákiából is érkeztek érdeklődők, akik valamennyi korosztályt képviselték.


(Eredeti mérethez kattints a képre)

Elsőként Kriston Endre lépett színpadra, aki az UFO kutatás történetéről tartott kilencven perces előadást, amelyben egyebek mellett felelevenítette Knoll Gyula, magyar vadászpilóta történetét is, aki 1959-ben földi utasításra vett üldözőbe egy UFO-t (Knoll Gyula március másodikán, Budapesten, a jubileumi UFO konferencián személyesen is elmeséli közeli találkozását  - a szerk.)



Kriston Endre (jobbra), Kositzky Attila (középen) és Dancsok Tamás, a rendezvény egyik szervezője

A nap másik előadója az ózdi illetőségű Kositzky Attila volt, aki higgadt előadásában, óvatosan nyilatkozott a jelenségről: "Én konkrétan földönkívüliekkel nem találkoztam. Mint pilóta, repültem sivatag felett, tenger fölött, éjjel-nappal, zuhogó esőben, hóban és rengeteg érdekes jelenséget láttam, de mindnek volt fizikai magyarázata."

Az egész évben tartó szabadegyetem következő előadására március 21-én kerül sor, akkor a meghívott előadó Szűcs Róbert, a Hihetetlen főszerkesztője lesz, aki a Holdra szállás körüli rejtélyeket próbálja majd megfejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése