2012. október 26., péntek

Visszajáró vendégek - video

.

Visszajáró vendégek már a földönkívüliek? (videóval)

Azonosítatlan objektumokat vettek videóra a napokban a texasi El Paso és a mexikói Ciudad Juarez környékén. A térségben nem először látnak furcsa fényeket az éjben: 2010-ben is UFO-król számolt be a helyi tévé.

 



A mostani eset október 19-én történt, az ismeretlen fények háromszög alakot vettek fel az égen. Az objektumokról videó is készült, melyet október 24-én töltöttek fel a világhálóra:




 
Az idei eset nagyban mintázza azt, amiről 2010 októberében számoltak be a hírek. Rájárnak az idegenek a mexikói-amerikai határvidékre? Alább a két évvel korábbi videó látható:



 /pecsistop.hu/

Forrás: http://rejtelyekszigete.blogger.hu/2012/10/26/visszajaro-vendegek-mar-a-foldonkivuliek-videoval





 

2 megjegyzés:

  1. Az ismeretlen fények nem vettek fel háromszög alakot és ráadásul nem is objektumokról van szó, hanem csak objektumról. A háromszög alakú repülő tárgyak még mindig ember alkotta gépek. Nem ártana utánanézni mielőtt valaki galaktikus rokonokat vizionál oda is ahol nincsenek.
    A repülő szerkezet neve TR-3B. Tessék utána nézni mielőtt nekiálltok örömködni, hogy ez megint egy UFO, pedig nem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1)Ha szerinted nem vettek fel háromszög alakot, akkor miért lenne a fények forrása a valóban delta formájú TR-3B nevű szerkezet?

      2)Szerintem némelyik pont az első videón háromszög formában áll, mások viszont nem.
      A második videón pedig egy fénycsóva szétválik és háromfelé távolodik, majd rövid időre háromszög alakot vesznek föl, végül egymás mellett látjuk őket egy vonalban. Vagy rosszul látom?

      3)Erre most mit mondjak? Ezek is TR-3B-k?
      Most ufók vagy nem ufók, vagy mik?

      4)Talán baj, ha örülünk egy földönkívüli űrhajó látványának?

      5)ATR-3B-ről még az életben nem hallottam, ezért nem is tudtam volna utánanézni. Most viszont nézegettem a linkeket, de amit kihámoztam az angolból, az nem változtat a fenti megállapításaimon.

      6)Léci gondold át máskor, mit írsz le, hogy ne kerülj ellentmondásba a tényekkel és önmagaddal.

      Köszi az észrevételt.

      Törlés